Gå til innhold

Erfaringer med Xbox Live Vision?

Tandamram

Anbefalte innlegg

Fikk et gavekort på 400 bob og lurer på om jeg skal bruke dem på Vision. Vet at det lusker mange gode spill rundt hjørnet, men gavekortet blir en bonus til budsjettet jeg allerede har satt av til spill, og derfor velger jeg å bruke det nå. Er liksom ingen spill til 360 som frister akkurat nå, bortsett fra dem jeg har allerede.

Er det noen som har erfaringer med Vision? Synes Totemball ser ganske morsomt ut, og det kan jo komme mange gode spill på arcade i tiden framover som benytter seg av kameraet.

Skal jeg kaste meg i dusjen, løpe til sentrum og kjøpe det nå, eller bør jeg heller bruke det på noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så mye man kan bruke det til ennå. Totemball er ikke moro. Det eneste jeg fikk ut av det var irritasjon og vondt i armene.

Ellers er det vel UNO (som følger med) og Texas Hold'em som har støtte for kameraet foreløpig.

Kameraet i seg selv funker fint, bare å plugge i ene USB-porten så er du i gang :)

Lenke til kommentar

Det var vel "World Series of Poker"-spillet som støtter kameraet (eller et annet poker-spill som ble nylig lansert)? Og, som kjent, så vil jo det nye R6-spillet støtte det, for å ha eget ansikt på karakteren din.

Har selv kameraet, men det er ikke så veldig interessant foreløpig siden jeg ikke kjenner noen andre som har det. Men forhåpentligvis kan man en gang i fremtiden bruke det mot folk på MSN (video/voice chat).

Lenke til kommentar

Nå har jeg og samboeren min spilt et par runder Totemball, og vi synes begge det var skikkelig morsomt! Juggling var bare genialt. Jeg styrte med hendene mens hun hadde kontroll på sjongleringen. T.o.m hun som er ganske anti-360 synes det var gøy :)

Endret av Shio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Hvordan kan jeg få kameraet til å virke på pc``?

7140220[/snapback]

Krever Windows XP med Service Pack 2, plugg det inn og søk etter drivere via Windows Update.

Jeg har dog ikke fått det til å fungere på XP x64 med SP1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...