Tandamram Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fikk et gavekort på 400 bob og lurer på om jeg skal bruke dem på Vision. Vet at det lusker mange gode spill rundt hjørnet, men gavekortet blir en bonus til budsjettet jeg allerede har satt av til spill, og derfor velger jeg å bruke det nå. Er liksom ingen spill til 360 som frister akkurat nå, bortsett fra dem jeg har allerede. Er det noen som har erfaringer med Vision? Synes Totemball ser ganske morsomt ut, og det kan jo komme mange gode spill på arcade i tiden framover som benytter seg av kameraet. Skal jeg kaste meg i dusjen, løpe til sentrum og kjøpe det nå, eller bør jeg heller bruke det på noe annet? Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke så mye man kan bruke det til ennå. Totemball er ikke moro. Det eneste jeg fikk ut av det var irritasjon og vondt i armene. Ellers er det vel UNO (som følger med) og Texas Hold'em som har støtte for kameraet foreløpig. Kameraet i seg selv funker fint, bare å plugge i ene USB-porten så er du i gang Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kameraet blir ihvertfall ikke populært i mitt hjem. Har 360'en foran senga og en meget skeptisk samboer Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Hahahaha, genialt!! Tror jeg går for Vision likevel. Kanskje dama synes Totemball er gøy, og jeg finner rett og slett ikke noe bedre å bruke pengene på. Tar en Adam: "I reject the reality and substitute my own." Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sikker på at Texas Hold'em støtter kamera? Har til dags dato ikke spilt mot noen som har kamera, mens i Uno møter jeg på folk med kamera nesten hver eneste gang. Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Testet nå, og det har visst ikke støtte for kamera ennå. Leste at det skulle komme i tiden rundt launch av kameraet, så da kommer det forhåpentligvis i en oppdatering snart. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det var vel "World Series of Poker"-spillet som støtter kameraet (eller et annet poker-spill som ble nylig lansert)? Og, som kjent, så vil jo det nye R6-spillet støtte det, for å ha eget ansikt på karakteren din. Har selv kameraet, men det er ikke så veldig interessant foreløpig siden jeg ikke kjenner noen andre som har det. Men forhåpentligvis kan man en gang i fremtiden bruke det mot folk på MSN (video/voice chat). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bankshot Billiards 2 og de tre Hardwood kortspillene har støtte for vision Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan kameraet brukes som webcam på PC også? Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan kameraet brukes som webcam på PC også? 7095986[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Nå har jeg og samboeren min spilt et par runder Totemball, og vi synes begge det var skikkelig morsomt! Juggling var bare genialt. Jeg styrte med hendene mens hun hadde kontroll på sjongleringen. T.o.m hun som er ganske anti-360 synes det var gøy Endret 20. oktober 2006 av Shio Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan kameraet brukes som webcam på PC også? 7095986[/snapback] Jepp 7096122[/snapback] Hvordan kan jeg få kameraet til å virke på pc``? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan kameraet brukes som webcam på PC også? 7095986[/snapback] Jepp 7096122[/snapback] Hvordan kan jeg få kameraet til å virke på pc``? 7140220[/snapback] Windows XP? Plugg det rett i USB porten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvordan kan jeg få kameraet til å virke på pc``?7140220[/snapback] Krever Windows XP med Service Pack 2, plugg det inn og søk etter drivere via Windows Update.Jeg har dog ikke fått det til å fungere på XP x64 med SP1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå