Kilko Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 God dag! Jeg er nå IKT-lærling og har Allmenn-påbygning som bakgrunn hvor jeg tok 1Y i matte. Imens jeg er lærling tenkte jeg å ta 2MY/2Y som privatist, så jeg kan komme meg inn på HIST som jeg har lyst til. Hvem er det som tilbyr 2MY/2Y som privatist i dag? Er det noen her som kan 2MY/2Y godt og bor i Trondheimsområdet? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 God dag! Jeg er nå IKT-lærling og har Allmenn-påbygning som bakgrunn hvor jeg tok 1Y i matte. Imens jeg er lærling tenkte jeg å ta 2MY/2Y som privatist, så jeg kan komme meg inn på HIST som jeg har lyst til. Hvem er det som tilbyr 2MY/2Y som privatist i dag? Er det noen her som kan 2MY/2Y godt og bor i Trondheimsområdet? 7094799[/snapback] Skjønte ikke det der. Du melder deg opp som privatist ved din lokale videregående skole, snakk med en rådgiver der. Kanskje du kan gjøre det på internett også? Vet ikke. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Man kan bare gjøre det på internett nå om dagen, det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om. Siden du må inn på er privatistweb.no. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Trondheim Katedralskole har privatistkontor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå