molland Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei Jeg har søkt men ikke funnet noen gode svar Hvordan skal en telefon kabel kobles i rj11 kontakten? Har nettverks kabel (cat5) og plugger og tang til arbeide, men er litt usikker på farger og antall ledere i den rj11 kontakten, og er det viktig hvor i pluggen det står? mvh Molland Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Se nederst på denne siden: http://www.nextgentel.no/privat/artikler/installasjon.php Lenke til kommentar
molland Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hei Takker for den! Da skal jeg nok få det til, har nå klart å mekke nettverks ledninger i bøtter å spann som faktisk også virker Det kan vel ikke være vanskeligere dette? mvh Molland edit : skal de to lederene stå likt eller skal de stå motsatt i andre enden? syntes bare jeg hadde lest noe om det Endret 18. oktober 2006 av molland Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er ganske sikker på at en telefonkabel ikke er krysset. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei Takker for den! Da skal jeg nok få det til, har nå klart å mekke nettverks ledninger i bøtter å spann som faktisk også virker Det kan vel ikke være vanskeligere dette? mvh Molland edit : skal de to lederene stå likt eller skal de stå motsatt i andre enden? syntes bare jeg hadde lest noe om det 7094885[/snapback] Det går bra begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå