LarsP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Stranglehold er et 3-persons skytespill som baserer seg på John Woos film Hard Boiled. Du styrer politimannen "Tequila" Yuen i hans kamp mot mafiaen. Stranglehold er forøvrig det første spillet fra Midway som baserer seg på Unreal 3-engine. Spillet vant IGNs Best PC Action Game under årets E3. Stranglehold blir høyst trolig sluppet i løpet av første kvartal 2007. Hva tror folket her inne om Stranglehold? Jeg for min del tror dette blir Max Payne, bare 100 ganger så underholdende. Gametrailers.com - Stranglehold IGN.com - Best of E3 Voodoo Extreme: It's Tequila Time: Stranglehold Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg tror det blir Max Payne bare 100 ganger så kjedelig... Det er vel begrensa hvor morsomt det er å fly rundt i et rom å skyte ned en nesten ubegrensa mengde fiender. Uansett hvor mye du kan løpe på gelendere og skli på bord... Og AI'en så som vanlig helt døll ut, for ikke å snakke om "spesialangrepet" med duene (trademark John Woo) Men da er jo ringen slutta med at John Woo gir ut et spill som er en hommage til et spill som er en hommage til John Woo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå