sablabra Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Klar 7% IDUN eddik har fungert helt fint for meg. Her er bilde andre gangen jeg renset min BIX 3: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=108691 Definitivt ikke noe man vil ha i vannkjølingen . Men du må nesten regne med at slangen blir farget etter hvert uansett hva du gjør... Det vil vel ikke bli merkbart med din slange, men kanskje vanntanken?(hvis du bruker det) Btw, renset en tredje gang idag, i 48 timer, og nå var eddiken helt hvit, og ikke den mystiske grønnfargen som på bildet over Endret 31. oktober 2006 av sablabra Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Har kjøpt meg en flaske med 35% Eddiksyre. Det burde gjøre susen Francis Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har kjøpt meg en flaske med 35% Eddiksyre. Det burde gjøre susen Francis 7193647[/snapback] Hvor fikk du kjøpt det? Mulig jeg må se om jeg finner det jeg også . Er den helt klar som vann, eller farget på noen måte? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Fant den på kiwi. Helt blank. Heter eddikessens 35% Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Tenkte jeg skulle måle cpu temp nå og sjekke den opp mott hva den blir imorgen. Både everest og hwmonitor viser rundr 31-32grade celcius. Dette kan da ikke stemme med en romtemp på 23-24 og stock luftkjøler og en 120mm vifte mot den og åpent kabinett, eller? GPU temp er riktig, rundt 40 grader idle. Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Tømte ut første rensing idagmorges, løsningen var svakt grønn og det fulgte med *biter* av kobberoksid eller noe i den duren. Fyllte den opp igjen før jeg dro på skolen så den burde være fin når jeg er ferdig på jobben i kveld Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Da var alt ferdig montert! Er veldig fornøyd med støynivået. Det eneste som bråker nå er PSU (MIST 550W) og diskene mine. Rommet er 22 grader. Bilder av temps er vedlagt. Legger ut flere bilder om ikke så lenge Francsi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du vet at du har et stille system når du sier at en mist-psu bråker Ville forøvrig ikke ha stolt heelt på den temperaturen der.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Det er den gamle typen mist, vet ikke hvordan de er lydmessig i forhold til de nye. Francis Lenke til kommentar
Duality Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) har hørt mange som klager over mist! de sier det bare er bullshit med alt oppskryt rundt støynivå på psu'ene dems.. men jeg vet ikke sikkert! Er utrolig keen på en mist 600w selv Endret 3. november 2006 av Duality Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Min Mist 500w er ganske stillegående, men det er likevel den som bråker mest i systemet mitt . Jeg har den nye typen, men mist 600w skal visst ha noen problemer med viftestøy. Det skal visstnok være mulig å bytte vifta, men da mister du selvsagt all garanti. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg skjønner personlig ikke hva folk klager på angående mist 600watt. Jeg kjørte denne utenfor kabinettet, den var det eneste som kjørte forutenom pumpa (laing ddc med alphacooltopp montert med gummifester), og jeg kunne såvidt høre den når jeg satt to meter unna i et stille rom. Kjørte den så på full load (ikke det verste av load da, overklokket E6300, overklokket 7900gt, 2 harddisker, dvd-rom ++), og den overdøvet ikke viftene på radiatoren. Det er forøvrig samme vifter på radiator som i strømforsyning, men de i radiatoren ble kjørt på ~7v. Endret 4. november 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Duality Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Takk for info Herr brun. Blir enten Hyper eller Mist, vill ha en psu med avtagbare kabler. Tagan er jeg lei av Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Anbefaler mist 600W, jeg synes ikke den er spesielt støyende. Har ikke prøvd Hyper da... Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Wow, her snakker vi feit radiator, den var huge jo. Jeg må rense min før jeg begynner med systemet. Funket det bedre med slik 37%? Jeg liker de primoflex slangene, de er myk! Jeg kan sikkert fikse skikkelig bilde av de i UV lys hvis du trenger sablabra Kommet noe lenger med vannkjølingen paulinfrancis? Petter Lenke til kommentar
Duality Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Digg radiator! Tror det blir rennsing av loop til helgen ^^ Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) En liten oppdatering med noen bilder jeg tok under monteringen. Beklger at jeg har vært treig. Kabbinettet ribbet for alt før montering. Viftehull i front for luftinntak, var ikke så fint da jeg hadde fjernet en grill der før uten å ha skikkelig verktøy. Hullet i front etter litt fiksing og med vifte og viftestyring montert. Skjermkortet før rensing. Skjermkortet etter rensing Storm blokka montert. Skjermkortet montert i kabinettet. Slangene kommer på plass, de er stoooore. Close up av pumpa. Alt ferdig koblet. Radiatoren som ligger bak maskinen pga manglende plass. Det kommer flere bilder bla av loopen under uv belysning men det får bli senere. Er ikke hjemme nå. Francis EDIT: Skrivefeil. Endret 14. november 2006 av paulinfrancis Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvis pumpa skal bli liggende sånn, så kommer det til å bråke noe jævlig . Personlig ville jeg også funnet en måte å få plass til radiatoren inni kabinettet, du har jo enormt kabinett, Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Pumpa er helt lydløs når den ligger sånn. Gidder ikke å feste den skikkelig nå, det samme gjelder radiatoren. Skal nemlig ha meg et lian li cube case etter jul, da blir det plass til alle komponentene. Radiatoren er lengre enn kabinettet er dypt så det er helt enkelt ikke mulig å få plass. Eneste utvei måtte vært å bruke alle brønnene i front og da blir plassering av hdd og optisk drev litt vrient Francis Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er det der slags kabinett btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå