Gå til innhold

Kjøpe Erstatning For Død Waterchill

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt en

Storm rev2

MCW60 m ramsinks

Liten swiftech vanntank

Slangekutter

Kom på 1400 sånn ca inkludert frakt. Slipper den utenom tollen så har jeg spart penger. Blir den stoppet har jeg ikke tapt det store beløpet eller noe i hele tatt.

Bestiller slanger, vifter, nipler og pumpe hos microplex når jeg får alt jeg har bestilt sålangt og ser hvor mye jeg har igjen på konto.

Francis :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg sliter litt med å finne riktige nipler til produktene jeg har kjøpt.

Thermochill radiatoren har 3/8" BSP (G3/8).

Hva er det egentlig som menes med dette?

Er det: BSPT: British Standard Pipe Tapered Thread

Eller menes det: BSPP = British Standard Parallel Pipe Thread (18 threads per inch at 1/4).

Jeg må bestille nipler til den hos microplex men er usikker på hvilken det er da de bare har noen som heter BSPT og BSP

Swiftech blokkene jeg har bestilt har NPSM koblinger i følge swiftech. Det er den paralelle typen.

Hvilken hos microplex er det som er kompatibel med denne typen?

Som dere ser går dette helt i surr for meg :cry:

Er det noen som har noen kloke ord?

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!

Det følger med nipler men har lest at plastnippler ikke skal være like bra så tenkte å bytte de til metal. Mulig det er unødvendig?

Er det tygon slanger som er det beste?

Jeg ville bestille så lite som mulig i tilfelle moms. Tenkte på å kjøpe Kuriyama, slange 1/2"ID - 5/8"OD og bruke coolsleves på dem. Er dette en god ide?

Lenke til kommentar

Fikk sporingsnummer på radiatoren igår og leveringsbekreftelse på tingene fra frozencpu. forhåpentligvis kommer de før helga.

Det som gjenstår er å bestemme seg for hvilke vifter fra microplex jeg skal kjøpe til radiatoren.

Er mist 120mm viftene ok?

EDIT: Hvilke slangeklemmer er det som passer til 1/2 " id primoflex slanger?

Endret av paulinfrancis
Lenke til kommentar

Vil det være like gunstig å kjøpe noen som flytter mere luft ved høyrer turtall som jeg heller skrur ned med viftestyringa?

Jeg vet ikke hvor mye lyd vifter som bråker mye ved høyt turtall lager når de er skrudd ned i forhold til en som er stille i utgangspunktet? Med dette tenker jeg på om det er ulik vinkling på bladene etc?

Lenke til kommentar

Pakken er nå ankommet olso til fortolling. Pleier det å ta lang tid?

Har en papst vifte som står på en BIP. Hvis jeg kjøper to til har jeg nok til den nye radiatoren. Kunne derimot tenkt meg noen finere utseendesmessig. Gjerne uv reaktive eller med dioder. Dette er for at det skal passe inn i themet mitt når jeg kjøper nytt kabinett. Derfor jeg tenkte på mist.

De fra sunbeam, er de greie hvis hastigheten er skrudd litt ned?

Endret av paulinfrancis
Lenke til kommentar

Fra frozencpu, sendte de med lavere verdi og som gave? Spent på åssen det går, bestilte noe fra performance-pcs.com idag, men jeg som den ærlige sjel oppga alt korrekt :innocent:

Btw, har dere lagt merke til hvordan mer eller mindre INGEN europeiske selskaper/nettbutikker vil endre verdi/merke som gave? Amerikanerne gjør jo det i ett sett uten å blunke! :green:

Lenke til kommentar
Vi får se hva dem har gjort når pakken kommer. Den ble sendt igår fra lageret deres så den er nok ikke her på noen dager.

7151239[/snapback]

Joda, men hvis du ba de om å merke som gift eller lavere verdi, så gjør de vel det? :p

Hva var det du bestilte fra frozencpu? De er generelt ganske dyre egentlig...

Lenke til kommentar

Fikk radiatoren og pakken fra microplex idag. Trodde ikke radiatoen var så vær, den er heeeeelt drøy :p

Har tatt et par bilder med telefonen så kan legge dem opp snart.

Nå venter jeg bare på pakken fra usa + at microplex greide å sende meg en tank istedenfor en pumpe så det må de ordne opp i.

Gleder med som en unge til å sette dette sammen, det er noe helt annet enn waterchill dette her, det er sikkert og vist!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...