Gå til innhold

Spørsmål om Media Center PC, Acer.

Anbefalte innlegg

http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?sp=pa...&crc=2809147963

Lurer på denne pcen vil kunne takle nyere spill. Noen som vet hva dette skjermkortet tilsvarer ytelsesmessig i forhold til "vanlige" skjermkort?

Støynivået er oppgitt til å være 28dBA 1 meter under under tung belastning. Hva kan man sammenligne dette med?

Dette er etter hva jeg kan se de to spørsmålene man må stille seg ved denne pcen. Hvis noen har andre ting å si om pcen, så kom med det, så jeg ikke kjøper katta i sekken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver "dette skjermkortet". Hvilket dette skjermkort referer du til? Jeg har ikke sett noe beskrivelse av ett skjermkort på maskinen engang. Og da lener jeg meg mot at det er ett integrert intel kort. Og da vil jeg si at det overhode ikke finnes noen garanti for at det kan kjøre nye spill noe bra.

Du må huske at en stue PC som dette har prioritert å være støysvak og å bare vise video. Man trenger ikke allverdens skjermkort til det. Dette er ikke en allround PC...den er til bruk i stuen og skal være enkel å bruke, ikke høres og være liten.

Skal du spille se ett annet sted. Eller sjekk ut medicenter PCene til Netshop, MPX og komplett. Der kan du som regel bytte litt rundt på skjermkort og få noe bedre. Men husk da at du også kan få en stue PC som suser og durer like mye som vanlig PCer.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...