tinsley Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hallais! Prøver å installere Vista RC1 på Dell Latitude D620, men hver gang jeg skal fullføre installasjonen kommer følgende feilmelding opp "Driver IRQ less or not equal" og så blir det blå skjerm. Det står ikke hvilken driver det er snakk om i dette tilfellet og jeg finner heller ingen info i c:\windows\minidump folderen. Noen som har vært borti dette før? Hvordan kan jeg finne info om hvilken driver som er påvirket? Takker Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har fått samme error når jeg kobler til en razer diamondback plasma imens laptopen står i standby. Prøv å koble fra alt du ikke trenger og se om det funker. Evt. koble til en og en og se hvilken som er problemet. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Det jeg har er en bærbar så jeg kan ikke plukke ut noe særlig. Det er en intern driver som er problemet som regel er det ikke? Kan vel ikke være eksterne enheter? Sikkert minne som er kjørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå