Super-E Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg ble sjokkert jeg nå...jeg har helt motsatt erfaring. Da jeg levde i kollektiv med tre gutter var det bare jeg som lagde noe særlig mat. Ellers gikk det i frossenpizza. Når jeg er alene lager jeg en del kyllingretter,og da finnes sinnykt mange variasjoner. Kan nevne wok,fajita og tikka masala. Varierer med fisk (elsker ovnsbakt laks) og kjøttdeig i alle varianter. Noen ganger salat,noe som pleier å høre med til middagen. Det tar en del tid til bare en person,men skulle jeg lage for mye kan jeg ha rester dagen etter. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg er vegetarianer, spiser verken kjøtt, fisk eller egg. Men det er fortsatt veldig mye jeg kan spise, og jeg mener selv jeg er ganske flink til å lage mat. (selv om kjæresten min ikke er like begeistret for det jeg lager) Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Min nabo(som jeg da deler kjøkken med) gjør ikke noe annet enn å lage pizza, og i kjøleskapet kan jeg alltid finne en sixpack hvis jeg leter godt nok. Ellers har jeg sett juice og yoghurt da. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vilken aldersgruppe er dette snakk om her egentlig?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 For det meste Knekkebrød. Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg bor på hybel alene og spiser det meste. Har aldri hørt noe om at jenter som bor alene spiser no mindre enn andre? Hmm. Men hun jeg bor her sammen med greier ikke å spise oppvarmet mat. Når hun f.eks lager hjemmelagapizza og har noen stykker igjen bare hiver hun resten, for hun vil ikke spise det når det er oppvarmet. Det må jo være veldig uøkonomisk og unødvendig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Pizza behøver man ikke varme opp igjen, kald pizza til frokost er fullst spisbart. Men hvorfor lage så mye at man må varme opp igjen? Det hender at vi har igjen litt ris når vi bruker jasminris (ikke familie/vill-ris i porsjonsposer), eller litt macaroni når vi har slikt, men det er så lite at det er ikke vits i å ta vare på. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ris er noe herk når det er for mye. Det smaker jævlig når det er kaldt og smaker heller ikke bra når det varmes opp igjen. Kalde makaronirester passer derimot ypperlig til kvelds (i tillegg til alt det andre jeg spiser). Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 markaroni, melk og rosiner er så nam. Tror jenter generelt er dårligere til å lage mat enn gutter. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 først og fremst har jenter som bor alene, kjøleskap? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 først og fremst har jenter som bor alene, kjøleskap? 7273767[/snapback] Hvorfor skulle de ikke ha det? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Før i tiden så gravde vi ned maten under jorden for å holde den kaldt. Kanskje jenter gjør det samme, for å kunne bruke pengene på klær istedenfor kjøleskap? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 markaroni, melk og rosiner er så nam. Tror jenter generelt er dårligere til å lage mat enn gutter. 7273148[/snapback] Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg kjenner tre jenter som deler hybel, og det er "sjelden de gidder å lage mat". Så jeg vet ikke hva de spiser. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 markaroni, melk og rosiner er så nam. Tror jenter generelt er dårligere til å lage mat enn gutter. 7273148[/snapback] Hvorfor tror du det? 7273862[/snapback] Fordi det er det inntrykket jeg har fått. Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det har blitt dårlig med mat på meg etter jeg flyttet på hybel, men dersom jeg skulle finne på å spise blir det en mandarin eller Uncle Ben's Boil in bag-ris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå