Gå til innhold

Hva spiser jenter som bor alene

Anbefalte innlegg

Jeg ble sjokkert jeg nå...jeg har helt motsatt erfaring. Da jeg levde i kollektiv med tre gutter var det bare jeg som lagde noe særlig mat. Ellers gikk det i frossenpizza.

Når jeg er alene lager jeg en del kyllingretter,og da finnes sinnykt mange variasjoner. Kan nevne wok,fajita og tikka masala. Varierer med fisk (elsker ovnsbakt laks) og kjøttdeig i alle varianter. Noen ganger salat,noe som pleier å høre med til middagen. Det tar en del tid til bare en person,men skulle jeg lage for mye kan jeg ha rester dagen etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor på hybel alene og spiser det meste. Har aldri hørt noe om at jenter som bor alene spiser no mindre enn andre? Hmm. :p

Men hun jeg bor her sammen med greier ikke å spise oppvarmet mat. Når hun f.eks lager hjemmelagapizza og har noen stykker igjen bare hiver hun resten, for hun vil ikke spise det når det er oppvarmet. Det må jo være veldig uøkonomisk og unødvendig :p

Lenke til kommentar

Pizza behøver man ikke varme opp igjen, kald pizza til frokost er fullst spisbart. Men hvorfor lage så mye at man må varme opp igjen? Det hender at vi har igjen litt ris når vi bruker jasminris (ikke familie/vill-ris i porsjonsposer), eller litt macaroni når vi har slikt, men det er så lite at det er ikke vits i å ta vare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...