Patrol_33 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tittelen sier vel det meste. Lurer bare på det for alle jentene jeg har hvært borti kan ikke lage mat, de liker ingen ting, vil ikke smake på nye ting. Har diskutert det på jobb og vi har kommet fram til at de ikke spiser noe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 de spiser nok bare tang og tare Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vet ikke, ho jeg bor sammen med no kan sulte foran en full fryser. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Et veldig godt spørsmål. Det bodde en jente på en av hyblene her i huset i ca to måneder, og jeg så henne lage mat maks en gang. (Vi som bor her deler kjøkken). I forrige uke flyttet det inn en ny jente, og jeg har fortsatt ikke sett henne lage seg mat eller spise noe. Kanskje jenter som bor alene ikke spiser, ikke vet jeg... Lenke til kommentar
supern- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Mc Donalds / Burger King / junkfood? Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Et av verdens store mysterier neida, jeg bor alene og spiser...tatatata: helt vanlig mat! Sjeldent jeg spiser middag hjemme, kjedelig å lage mat kun til seg selv. Men, de gangene jeg spiser middag hjemme så kan det gå i Fjordlands, potetmos, kylling, pasta, nudler, take-away etc.. Ikke så veldig spennende akkurat:P Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Konsentrert sitronsaft, salt og sigaretter. Hvertfall har jeg vært borti 2 stk som levde på det for det meste, men det var riktignok i Ungarn. Lenke til kommentar
hjuldra Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 nugatti, kebab og taco, bor sammen med typen da, men U see Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Taco, pølse og potetmos, lasagne, koteletter og pommesfrites, kylling og pommesfrites, lapskaus, gryterett, spaghetti med kjøttdeig, hjemmelaget pizza, tomatsuppe, rundstykker med krydderskinke. Det var vel det. Nå holdt jeg faktisk på å glemme det viktigste: Nr 11, Pepper Steak, fra Peppes Pizza. I starten lagde jeg ofte middag. Jeg trodde faktisk at tråden skulle handle om mine tanker rundt det hele med å bo alene og være jente. Jenter har faktisk et problem med dette. Hvorfor? Fordi jenter generelt sett spiser mindre porsjoner enn gutter, og alt av mat blir for store porsjoner. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 I starten lagde jeg ofte middag. Jeg trodde faktisk at tråden skulle handle om mine tanker rundt det hele med å bo alene og være jente. Jenter har faktisk et problem med dette. Hvorfor? Fordi jenter generelt sett spiser mindre porsjoner enn gutter, og alt av mat blir for store porsjoner. 7122159[/snapback] Luksusproblem. Spiser jeg én fjordlands-porsjon blir jeg ikke mett, men to stk klarer jeg ikke. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 I starten lagde jeg ofte middag. Jeg trodde faktisk at tråden skulle handle om mine tanker rundt det hele med å bo alene og være jente. Jenter har faktisk et problem med dette. Hvorfor? Fordi jenter generelt sett spiser mindre porsjoner enn gutter, og alt av mat blir for store porsjoner. 7122159[/snapback] Luksusproblem. Spiser jeg én fjordlands-porsjon blir jeg ikke mett, men to stk klarer jeg ikke. 7123118[/snapback] Luksusproblem ja.. Poser og bokser med 4-6 posjoner betyr som regel 2-3, og av og til 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jenter lever i utgangspunktet ikke på mat som menneskene gjør. De henter sin næring fra knust kjærlighet og seksuelle fantasier, og jo flere gutter de får forført jo bedre. De som ikke klarer dette blir nødt til å spise vanlig mat, noe de ikke tåler særlig bra. Som regel legger de på seg kraftig, noe som fører dem inn i en ond sirkel. Denne oppdagelsen førte til en såkalt "kartesiansk vending" i synet på kvinners overvekt, da svaret på et høna-og-egget-spørsmål som tidligere ble tatt for gitt, viste seg å være det stikk motsatte. Endret 22. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Luksusproblem ja.. Poser og bokser med 4-6 posjoner betyr som regel 2-3, og av og til 1 7123139[/snapback] Ja, det er enkelte produkter hvor jeg tror man må forsyne seg i håndflata fremfor på en tallerken dersom man skal bruke anbefalt antall personer per ferdig måltid :/ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 SheR lXm?! Når begynte jenter å spise? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg spiser vanlig, sunn mat. Selv om jeg HATER å lage mat, sulter jeg ikke foran brødboksen Endret 23. oktober 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Jenter lever i utgangspunktet ikke på mat som menneskene gjør. De henter sin næring fra knust kjærlighet og seksuelle fantasier, og jo flere gutter de får forført jo bedre. De som ikke klarer dette blir nødt til å spise vanlig mat, noe de ikke tåler særlig bra. Som regel legger de på seg kraftig, noe som fører dem inn i en ond sirkel. Denne oppdagelsen førte til en såkalt "kartesiansk vending" i synet på kvinners overvekt, da svaret på et høna-og-egget-spørsmål som tidligere ble tatt for gitt, viste seg å være det stikk motsatte. 7123169[/snapback] Den var bra, forklaeer en hel masse Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg bor med ei vennine. Det er stort sett jeg som lager mat hver dag. Hvis hu lager mat blir det noe boksemat eller frossenpizza o.l. Ikke særlig flink til å lage mat nei. Ellers kjenner jeg så og si ingen jenter som er flinke til å lage mat når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hvis vi går 50 år tilbake i tid kunne alle jenter lage mat, nå kan ingen det (nesten hvertfall). Dette er nok et fenomen som er godt kjent vil jeg tro. Man har jo Jenter som spiser bomull istedenfor ordentlig mat. Men jeg tviler på at det er representativt for unge jenter idag, de fleste har vel et greit kosthold. Det er vel knapt noen som har et godt kosthold når de bor på hybel. Endret 5. november 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Alle venninnene mine jeg har vært i kontakt med etter at de flytta ut, er forbanna kresne. Merkelige greier. Ei måtte jeg forklare i detalj hvordan ris skulle kokes til. Sånn on-topic regner jeg med at de aller fleste jenter som bor alene spiser helt vanlige middagsretter. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Spiser det jeg har lyst på da jeg har lyst på det.Om lommeboken gir sitt samtykke. Noen favoritter:Taco.Pizza.Pai.Biff med godt følge.Lofotens fiskesuppe. Fiskegrateng.Fiskepinner.Ovnsbaktlaks.Ostesmørbrød.Rekecoktail.Koteletter. Toros Risengrøt.Tomatsuppe.Kjøttkaker med kålstuing. Kålrabimos kan jeg gaffle i meg som ett frittstående måltid.Uten tilbehør. Selv om maven min ikke tillater meg og være særlig sosial det nærmeste døgnet. Endret 8. november 2006 av asoris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå