Gå til innhold

Lei og vil ha nytt tastatur. Hjelp anyone?


Anbefalte innlegg

Vær hilset godtfolk jeg har et Logitech Internet Keyboard, som jeg har gått temmelig lei av over årene.

Mao. jeg er på leting etter et nytt, noen tips om hvilket nytt tastatur jeg skal gå til innkjøp av så jeg ikke kjøper noe som er halvræv.

Kom gjerne med hvorfor akkurat det tastaturet anbefales så det ikke blir,

KJØP X3000-ULTRON-KYBORG-PWN-RAPIST-2000, FOR DET FÅR DU MEST PWNZ MED LOL! :ph34r:

 

Jeg venter i spent som en liten hagegnom som akkurat har fått vite at han får besøk av alle gnomevennene og at de har med en overraskelse til han. :yes:

 

post-24219-1161143224_thumb.jpg

Endret av Tror_Han_Er_Napoleon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å holde deg til logitech jeg. Har hatt 4 logitech tastaturer opp gjennom årene og er meget fornøyd med det jeg har nå. Tror det heter logitech media elite. god komfort, godt å skrive på. kjekke hurtigtaster for volum og mediaplayer....og relativt rimlig rundt 200kr.

Lenke til kommentar
Mao. jeg er på leting etter et nytt, noen tips om hvilket nytt tastatur jeg skal gå til innkjøp av så jeg ikke kjøper noe som er halvræv.

7094015[/snapback]

Hva er dine ønsker/krav mht nytt tastatur? Alle kvalitetstastaturer er gode - men hvilke den enkelte bruker foretrekker vil variere.

Lenke til kommentar
Mao. jeg er på leting etter et nytt, noen tips om hvilket nytt tastatur jeg skal gå til innkjøp av så jeg ikke kjøper noe som er halvræv.

7094015[/snapback]

Hva er dine ønsker/krav mht nytt tastatur? Alle kvalitetstastaturer er gode - men hvilke den enkelte bruker foretrekker vil variere.

7094080[/snapback]

 

Ønsker, gode å skrive på, ikke bråke så fælt for madammen klager på at jeg skriver for hardt om jeg sniker meg ut av senga og på datan når jeg ikke får sove, ergo. Ser masse tastatur har backlight som er kjekt å ha i mørket. Og så litt stilrent kanskje, så det ikke blir ei svær stygg fjøl. :p

 

Masse bra forslag. :yes:

Har også sett litt på Logitechs G15, noen som har erfaring med det? :)

Lenke til kommentar

Som alltid slutter jeg meg til gjengen som anbefaler UltraX. Diggeste tastaturet jeg har hatt. Pent å se på, digg å skrive på, kun noen få teite snarveitaster og pris under 300,-. Dessuten tåler det knyttnever når det går trått i CS. :D

 

EDIT: Ja, det er ganske stille også. Laptop-style-taster.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Takk for masse bra svar, men da står det mellom 3 valg nå da egentlig. UltraX som er sleek og smuud (les: stilrent og stille), Logitech G15 som er kjekt med display for sanger så man slipper å fjase seg ut i windows når man spiller (og annet fjas som hvor mange runder lazarkanon du har igjen) og backlight for de gangene man sitter foran datan til fuglene våkner men det er litt svært og mindre stylish enn UltraX, ser ut som kontrollpanelet på en romferge. Saitek Eclipse (finnes det en versjon II av det eller er det bare jeg som surrer?) som er litt mindre enn G15 og har backlight, men intet display

(har noen kompiser som har G15 og jeg syns det ser litt klønete ut)

 

Decisions, decisions, decisions... :hmm:

 

(noen som ikke har norske taster forresten?)

Endret av Tror_Han_Er_Napoleon
Lenke til kommentar

G15 har så vidt jeg vet ikke norske taster.

Har selv Saitek Eclipse(I) og er veldig godt fornøyd med dette, stille og faste taster. Bakgrunnslyset skrur jeg alltid av, men det er kun fordi jeg synes det ser døllt ut. Deilig respons på tastene under spilling også, ikke slike "løse" plastikktaster som bråker når man slipper de.

 

Har altså ikke prøvd G15 eller UltraX, men har ingen betenkeligheter med å anbefale Saitek Eclipse!

Lenke til kommentar
G15 har så vidt jeg vet ikke norske taster.

Har selv Saitek Eclipse(I) og er veldig godt fornøyd med dette, stille og faste taster. Bakgrunnslyset skrur jeg alltid av, men det er kun fordi jeg synes det ser døllt ut. Deilig respons på tastene under spilling også, ikke slike "løse" plastikktaster som bråker når man slipper de.

 

Har altså ikke prøvd G15 eller UltraX, men har ingen betenkeligheter med å anbefale Saitek Eclipse!

7094892[/snapback]

 

Lurer på og gå for Saitek Eclipse II, backlighten har en harryfaktor men hjelper som sagt når jeg sniker meg opp for å knote ved dataen, det er ikke for digert, og taster som ikke bråker er ett must, for da hører jeg det uffes borti senga... "duuh skriiiver så haaardt... Zzzzz, skal du ikke sove snaart?, hmph.."

 

UltraX er knallstilig men jeg trenger den backlighten :p

G15 blir for shvert, så det blir nok Saitek Eclipse II, må bare forsikre meg om at det er norsk layout, orker ikke lære meg opp hvor æ ø å er :p

Endret av Tror_Han_Er_Napoleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...