Ustedalen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tenkte jeg skulle prove meg paa et studiobilde, og det ble som dette. Er riktig nok ikke noe mer aa si. Tilbakemeldinger er velkommende. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Je likte ikke så godt det grafiske preget med meget høy kontrast, synes slike bilder gjør seg bedre litt "soft". Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg liker idéen din, absolutt. Som sagt, så tror jeg også at slike bilder gjør seg bedre med en soft look, and harde kontraster. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ser absolutt hvor du vil her, samtidig er det en del småtteri; det ene er noen skygger eller misfarginger i det hvite med litt harde kanter & greier, jeg ser ikke hvorfor de er der egentlig. Det andre er at om du først skal ha kontrast i et sånt bilde, så er det kult å få på litt skikkelige kanter i glassene, f.eks. ved å bruke en softboks bak og svarte papp-plater ved sidene. Har et eksempel på dette i denne tråden: (litt langt nede) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=557371&hl=+glass Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg må si meg enig med de andre her. Men i tillegg vil jeg nevne at vinen fikk ett viss saftpreg. Den er for lys. Ser for meg en mer kraftigere rødfarge. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er ikke så god på dette med bilder, men kom over tråden i "vis nye poster"... Synes bildet var konge! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bildet var fantastisk! Utrolig fint! Dråpen kunne passet i dråpe-bilder-tråden her på forumet Fint motiv og god fanget! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er enig med de andre her jeg og, men jeg skulle ønske strålen kom mer rett ned... Mitt synspunkt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg likte bildet velig godt, jeg fikk lyst på vin, eneste jeg har å utsette er det litt rødlige på sidene bak strålen, men veldig bra bilde Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk for det. Ja, det er noen som viser et mer rodlig skjaer den andre skjermer. Tror ikke min er kalibrert skikkelig. Tror jeg skal kjope meg Spyder2 i den naermeste tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå