Vod kaNockers Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Faren min har en Nokia 6310i eller noe av det der. Den tilsvarer ikke helt behovene og derfor trenger faren min en ny mobil. Han spør meg om hjelp, men jeg er veldig utdatert på mobil fronten og vet ikke hva som vil passe han best. Det han trenger er at mobilen skal være: -lett å koble til PCen og bruke som modem (GPRS funksjonen heter det vel?) -skal være mulig å sjekke e-post direkte på mobilen fra hans eksisterende e-postadresse (vet ikke hva en slik funksjon heter i en mobil telefon) -helst ikke dyrere enn 4000 kroner, men går bra å gå over det. Det at mobilen skal ha bra kamera, mp3 spiller og slikt er ikke viktig, er faktisk ikke viktig i å ha det med i det hele tatt. Noen som har noenting de vil anbefale? Endret 18. oktober 2006 av prostoman Lenke til kommentar
punq Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tenker han trenger en 3G telefon Har bare hatt god tebakemelding av kamerater som har det osv:) Skal ha en 3G neste gang jeg skal bytte mob.. Vel, lykketil:P;) Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel, skal man ha noe som ikke koster skjorta, så er 3G mobilene 6233 og K610 greie. Skal man ha noe mer avansert, så er det kanskje greit å se på M600 fra SE, evt N73, evt K800? Lykke til! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok, skal se på de modelene. Glemte foresten å nevne at faren min er tydligvis en Nokia fan og vil ikke ha noe annet enn Nokia. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vil anbefale Sony ericsson M600 ( uten kamera) og K800( 3.2 mpx kamera)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå