TT88 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har akkurat bestilt et msi k8n neo3 hovedkort fra psdata sammen med et nytt grafikkort, men jeg ser nå at hk'et bare gir 2,5V til ram. Minnebrikkene mine fra Geil vil helst ha fra 2,55 til 2,9 volt. Vil dette fungere særlig bra? Er det eventuelt noe jeg kan gjøre for å øke spenningen? Mvh. Trond Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 det er vel noen der ute som kan litt om dette og som orker å svare? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tror det skal gå greit. Vet ikke noe om akkurat kortet ditt, men kan jo si hvorfor jeg tror det vil gå greit. Da jeg bestilte ddr2-ram og hovedkort var det oppgitt volt-specs 1,9v på ram, mens hovedkortet leverte bare 1,8 volt ifølge spesifikasjonen. Tenkte at dette kan bli feil og problemer fra start, men det gikk helt fint uten problemer rett ut av boksen. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 takk for svar. har du prøvd å klokke noe med så lav spenning? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Beklager sent svar - Nei, overklokka ikke fordi maskina skulle leveres, men siden BIOS hadde mange valg for å heve volt så er det sikkert mulig. Det samme gjelder trolig kortet ditt også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå