JoKr Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) [edit] Ser at varenummer er for XtremeAudio, så jeg bestiller ikke et par for å ha liggende... [/edit] Ser at webbutikken i Danmark dumper prisen på Creative X-Fi XtremeMusic er p.t. DKK 334,- (bemærk det kun er Getmore og PRC-Data som har XtremeMusic til prisen, de andre der har Xtreme Audio, som også er X-Fi, men ser ut il å være et mye kjipere build og uten gameport - beste pris på XtremeMusic?) LINK Skulle kanskje tatt imot bestillinger? Har kort jeg, men til dere andre, uvitende av hva dere går glipp av.... Endret 17. oktober 2006 av JoKr Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Grei pris det Billisgte i Norge er 749,- (PSdata) https://prisguiden.no/product.php?productId=35820 Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skulle gjerne hatt et slikt et ja =) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I alle dager! Jeg var på utkikk etter et slikt, men jeg syntes at prisene fortsatt var litt for stive i Norge. Men så ser jeg dette! Er det en feil? 300 danske kroner er jo helt vanvittig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå