Gå til innhold

Hvilke Wii spill skal du ha?

Wackee

Anbefalte innlegg

8. desember

-Zelda: Twilight Princess

-Super Smash Bors. Brawl

-Super Paper Mario

Blir litt barnespill da jeg kjøper den slik at mine nevøer kan spille på den..

7108635[/snapback]

For det første: Det er da ingen av de spillene der som er utpregede "barnespill"? :)

For det andre må du belage deg på litt mer venting i forhold til de to siste du nevner. Jeg tviler på at noen av dem er ute i Europa før om en stund.

Til saken: Selv skal jeg skaffe meg så mye jeg klarer å få karret i havn og som budsjettet tillater, men Trauma Center, Zelda, Excite Truck, Elebits og muligens Wii Play er i hvert fall interessante. Kanskje blir spill som Super Monkey Ball, Sonic, Far Cry, Splinter Cell eller GT Pro også verd penger, vi får se. :)

Sånn etter hvert er Deep Blue, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 og det nye spillet til cing (folkene bak Another Code) og Animal Crossing opplagte valg, men jeg håper at det annonseres mer stas fra både Nintendo og tredjepart ganske snart etter lansering. :innocent:

Edit: Ja, og så hva de nå enn pakker inn det flyspillet sitt som. Dere vet, det de kalte Wii Sports Airplane på E3. DET er pent og digg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som hvet ca pris på Wii spill i norge?

7108772[/snapback]

399-499 vil jeg tro. Tviler på at vi vil få det billigere.

On Topic: 8. desember så skal jeg hvertfall ha Red Steel :love: + et annet spill. Det andre spillet kommer ann på hva jeg og brodern blir enige om.

Håper å få skaffet Zelda innen jula setter inn^_^

Lenke til kommentar

Disse er så og si bankers...

Vinter 2006/2007

Zelda

Wario Ware: Smooth Moves

Excite Truck

Våren/sommeren 2007

Sonic and The Secret Rings

Metroid Prime 3: Corruption

Super Paper Mario

Høsten 2007

Super Mario Galaxy

Super Smash Bros. Brawl

Resident Evil: Umbrella Chronicles

Videre får man se hva som lever opp til forventningene...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Glemt Super Smash Bros. Brawl? Eller? :p

7108585[/snapback]

Nope, bevisst utelatt. Har Melee på GC og ble ikke helt revet med... :( Men det ser også ut til at jeg er uenig med flere nettsider om hva jeg har lyst på. Når jeg leser sånne "Dette gleder vi oss mest til"-artikler, tenker jeg Hæ? nesten hver gang. Jeg syns f.eks. det nye Monkey Ball spillet ser røtent ut... :hmm:

Edit: Ja, og så hva de nå enn pakker inn det flyspillet sitt som. Dere vet, det de kalte Wii Sports Airplane på E3. DET er pent og digg det.

7108689[/snapback]

Nærmeste du kommer er vel Wing Island...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe en Wii til ungene mine, som er 5 og et halvt og 4 år, så må finne spill som passer til denne aldersgruppen.

Tips mottas gjerne :)

7109369[/snapback]

Wii Sports og Wii Play er hvertfall veldig enkle spill.

Du har også Wing Island, Cars, Elebits, Happy Feet, Ice Age 2: The Meltdown, Open Season, Chicken Little: Ace in Action og SpongeBob Squarepants: Creature from the Krusty Krab. For å nevne noen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Wii Sports og Wii Play er hvertfall veldig enkle spill.

Du har også Wing Island, Cars, Elebits, Happy Feet, Ice Age 2: The Meltdown, Open Season, Chicken Little: Ace in Action og SpongeBob Squarepants: Creature from the Krusty Krab. For å nevne noen.

7109782[/snapback]

Nice, takk for tipsene.

Vi gleder oss :)

Lenke til kommentar
Noen som vet når Super Smash Bros. Brawl kommer ut (sånn ca.)?

Må nesten skaffe meg Wii, bare for SSBB. ^^

Jeg tipper høsten 2007. Vi har bare sett en trailer så langt. I tillegg har Nintendo mange stortitler på vei i bl.a. Metroid Prime 3 og Mario Galaxy og vil nøle med å slippe alle ut samtidig.

Lenke til kommentar

Skal ha:

The Legend of Zelda: Twilight Princess

Red Steel

Super Mario Galaxy

Metroid Prime 3: Corruption

Mario Kart

Lyst på:

Rayman raving rabbids

Excite Truck

Mortal Kombat: Armageddon eller Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2

Super Smash Bros. Brawl

Resident Evil: Umbrella Chronicles

GT Pro Series

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers

Mario Strikers Charged

Heroes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...