avtrekkeren Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gothic 3 kræsja, og denne meldingen kom opp (se attachement). "Where is the guru?" - noen som vet? I tillegg er det masse rare baner - e:\workspace\... osv - som jeg alldeles ikke har på maskina mi... Men anyways, lurer på hva de folka holder på med når de lager feilmeldinger... Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Håper noen vet svar(et) her. Jeg fikk samme meldingen i overskriften - altså "Where is the guru"? Deretter kom det noe kort info om feilen som jeg ikke skjønner bæret av. Lurer på om det kan være minnefeil, for lite minne eller for svak cpu? Jeg har en athlon xp 3800+ på abit nf7s hovedkort og 1024mb ram, nvidia 7800gs agp grafikk-kort. Prøver spillet på laveste settings uten at det hjelper. Patchen er lagt inn. Er dette oppsettet rett og slett for svakt? Jeg får knapt slått et par ganger med sverdet helt i starten av spillet før det crasjer. Grafikken stopper helt opp og det det kommer en irritererende monoton lyd. Må da lukke meg helt ut av programmet med ctr alt del for at ikke hele maskinen skal klikke. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fikk liknende melding, men den sa bare "out of memory - free up bla bla", så jeg tror det er memory leaks i spillet. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Korrekt. Det er massive memory leaks i spillet som ingen vet helt hva kommer av, og det er fordømt irriterende når det driver og ødelegger saves hele tiden... Lenke til kommentar
Rahaan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Spillt i en del timer nå men det har ikke krasja hos meg, ikke har jeg fått out of memory heller, ingen save games ødelagt heller. Og jeg har bare 1gb ram Endret 18. oktober 2006 av XercuZ Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Korrekt. Det er massive memory leaks i spillet som ingen vet helt hva kommer av, og det er fordømt irriterende når det driver og ødelegger saves hele tiden... 7100781[/snapback] Ok, men kan disse memory leaks rekke å gjøre ugang allerede med en gang spillet starter opp? Som jeg sa lenger opp her, rekker jeg knapt å røre meg og slå et par ganger med sverdet før spillet crasjer. Har ikke sett annet enn åpningsscenen der denne tutorialen starter (kampscene mellom orker og diverse folk /slaver og rollefigurens venner). Ville trodd at memory leaks først ville gjøre seg gjeldende etter at en har spilt en stund? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok, men kan disse memory leaks rekke å gjøre ugang allerede med en gang spillet starter opp? Som jeg sa lenger opp her, rekker jeg knapt å røre meg og slå et par ganger med sverdet før spillet crasjer. Har ikke sett annet enn åpningsscenen der denne tutorialen starter (kampscene mellom orker og diverse folk /slaver og rollefigurens venner). Ville trodd at memory leaks først ville gjøre seg gjeldende etter at en har spilt en stund? 7101348[/snapback] Det stemmer, ofte flere timer etter du startet spillet, avhenging av hvor mye RAM du har Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Tja, jeg spilla i window-mode med taskmanager oppe for å sjekke minnebruken, her brukte gothic 3 maksimalt 1.1GB - og det var hele tiden godt over 500MB ledig minne på maskina mi (har 2GB). Likevel kræsjet G3 da jeg lagret med "out of memory". Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har opplevet problemet flere ganger utenom saves også, så ja, det kan nok gjøre ugagn til andre tider også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå