Gå til innhold

Gothic 3 - Where is the guru? :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper noen vet svar(et) her.

Jeg fikk samme meldingen i overskriften - altså "Where is the guru"? Deretter kom det noe kort info om feilen som jeg ikke skjønner bæret av.

Lurer på om det kan være minnefeil, for lite minne eller for svak cpu?

Jeg har en athlon xp 3800+ på abit nf7s hovedkort og 1024mb ram, nvidia 7800gs agp grafikk-kort. Prøver spillet på laveste settings uten at det hjelper. Patchen er lagt inn.

Er dette oppsettet rett og slett for svakt? Jeg får knapt slått et par ganger med sverdet helt i starten av spillet før det crasjer. Grafikken stopper helt opp og det det kommer en irritererende monoton lyd. Må da lukke meg helt ut av programmet med ctr alt del for at ikke hele maskinen skal klikke.

Lenke til kommentar
Korrekt. Det er massive memory leaks i spillet som ingen vet helt hva kommer av, og det er fordømt irriterende når det driver og ødelegger saves hele tiden...  :realmad:

7100781[/snapback]

Ok, men kan disse memory leaks rekke å gjøre ugang allerede med en gang spillet starter opp? Som jeg sa lenger opp her, rekker jeg knapt å røre meg og slå et par ganger med sverdet før spillet crasjer. Har ikke sett annet enn åpningsscenen der denne tutorialen starter (kampscene mellom orker og diverse folk /slaver og rollefigurens venner). Ville trodd at memory leaks først ville gjøre seg gjeldende etter at en har spilt en stund?

Lenke til kommentar
Ok, men kan disse memory leaks rekke å gjøre ugang allerede med en gang spillet starter opp? Som jeg sa lenger opp her, rekker jeg knapt å røre meg og slå et par ganger med sverdet før spillet crasjer. Har ikke sett annet enn åpningsscenen der denne tutorialen starter (kampscene mellom orker og diverse folk /slaver og rollefigurens venner). Ville trodd at memory leaks først ville gjøre seg gjeldende etter at en har spilt en stund?

7101348[/snapback]

Det stemmer, ofte flere timer etter du startet spillet, avhenging av hvor mye RAM du har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...