Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama og jeg = forskjellige kosemessig

Gjest Gjest_Kåre_*

Anbefalte innlegg

Det kan jo være at hvis du er veldig kosesyk når dere er med andre, at hun føler seg flau, eller brydd. Eller at hun har fått tilbakemeldinger fra venner og slikt at de syns dere er for mye oppi hverandre. Har vært i samme situasjon selv, både med å være for kosete og sagt i fra om det.

Prøv å være litt mer tilbakeholden når dere er sammen med felles venner og kjente, og helder vent litt til dere er alene. Jeg mener ikke at dere ikke for lov til å ta på hverandre i det hele tatt, men istedenfor å rund-kysse hele henne i en middag, prøv bare å kanskje fot flørte iltt, eller bare stryke henne forsiktig på armen hvis dere er med venner, men ikke vær slik at det er umulig å få kontakt med dere når dere er ute. Vent heller til dere kommer hjem og er alene, eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kåre_*
Det kan jo være at hvis du er veldig kosesyk når dere er med andre, at hun føler seg flau, eller brydd. Eller at hun har fått tilbakemeldinger fra venner og slikt at de syns dere er for mye oppi hverandre. Har vært i samme situasjon selv, både med å være for kosete og sagt i fra om det.

Prøv å være litt mer tilbakeholden når dere er sammen med felles venner og kjente, og helder vent litt til dere er alene. Jeg mener ikke at dere ikke for lov til å ta på hverandre i det hele tatt, men istedenfor å rund-kysse hele henne i en middag, prøv bare å kanskje fot flørte iltt, eller bare stryke henne forsiktig på armen hvis dere er med venner, men ikke vær slik at det er umulig å få kontakt med dere når dere er ute. Vent heller til dere kommer hjem og er alene, eller noe slikt.

7112325[/snapback]

Det er det som er tingen, jeg vil kysse henne når vi er ute og sånn, men jeg har ikke gitt så stort inntrykk av det slik at hun kan ikke ha fått noen slike tilbakemeldinger.. Og det med kose på hånden og fotflørte prøver jeg å gjør hele tiden.. Men jeg får omtrent aldri noen tilbakemeldinger, og da får du på en måte ikke lyst å gjøre det, dvs vis den andre ikke gjør uttrykk for at det er godt/deilig..

Lenke til kommentar

Må jeg forklare det så mye mer?

Restaurant, blomster. Kjøp av sexprodukter som dere kan bruke sammen.Massasje, badeolje.

Altså bruk fantasien. Et forhold må piffes litt opp ellers går det på rutine og da blir det kjedelig.

Du kjenner henne bedre enn meg, hva tror du kan pirre henne. Du er ganske ung, kanskje ikke helt klar for å prøve alt.

Lenke til kommentar
Må jeg forklare det så mye mer?

Restaurant, blomster. Kjøp av sexprodukter som dere kan bruke sammen.Massasje, badeolje.

Altså bruk fantasien. Et forhold må piffes litt opp ellers går det på rutine og da blir det kjedelig.

Du kjenner henne bedre enn meg, hva tror du kan pirre henne. Du er ganske ung, kanskje ikke helt klar for å prøve alt.

7113237[/snapback]

Har hun ikke lyst på sex heller?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kåre_*

Vi er 16 begge to, og jo - har lyst på sex, men vi har bestemt oss for å vente med det til vi blir eldre.. Vi er begge aktive kristne(trenger for all del ikke å være kristen for å vente med sex da men)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ah.. vet du om det er mange som er slik at de aldri for nok? :p er sånn med meg og, og er jo selfølgeli skikkli kjipt når hun på langt nær ikke er samme "type"..

7101112[/snapback]

Jeg vet ikke om så mange. Vi får slå oss sammen. Starte en klubb :!:

7101129[/snapback]

Jeg joiner! Jeg elsker kosing, kan ikke få nok :love:

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med en gutt i nesten ett år, og ville egentlig ikke kose så mye, trodde at jeg ikke var den typen som likte sånn (selv om jeg egentlig bare var lei av han). Nå som jeg har ny kjæreste kan jeg ikke få nok kos, fordi jeg er så sinnsykt forelska :D

ikke for å være frekk, men kanskje hun er lei ?

Lenke til kommentar
Vi er 16 begge to, og jo - har lyst på sex, men vi har bestemt oss for å vente med det til vi blir eldre.. Vi er begge aktive kristne(trenger for all del ikke å være kristen for å vente med sex da men)

7118942[/snapback]

(litt off topic) enig i at man kan ha sex selv om man er kristen. De fleste tror jo at det er synd og gud blir såra etc etc.

Lenke til kommentar
ah.. vet du om det er mange som er slik at de aldri for nok? :p er sånn med meg og, og er jo selfølgeli skikkli kjipt når hun på langt nær ikke er samme "type"..

7101112[/snapback]

Jeg vet ikke om så mange. Vi får slå oss sammen. Starte en klubb :!:

7101129[/snapback]

Jeg joiner! Jeg elsker kosing, kan ikke få nok :love:

7439221[/snapback]

Koseklubben?

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...