Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama og jeg = forskjellige kosemessig

Gjest Gjest_Kåre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kåre_*

Litt dårlig emne, men er ikke nok plass til å få en vetig tittel.. Men problemstilingen er som følger;

Jeg er VELDIG kosesyk, da tenker jeg ikke på sånn sex og sånn, men sånn kyssing, stryking på mage og rygg osv... Og hun er ikke sånn i det hele tatt, vi bor ganske nærme hverandre - men vi har fått vært så mye sammens i det siste på grunn av hun holder på litt mye med lekser, men det pleier å gå opp til en uke mellom hver gang vi koser sånn skikkelig, og jeg er rett og slett en real kosepus :p Hvordan er dette? Har jeg bare vært skikkelig uheldig med dama angående kosing og sånn?

Har tenkt veldig masse i det siste på om jeg vil ha det sånn, jeg føler på en måte jeg er blir avvist hver gang hun ikke vil kose fordi hun da bare snur seg vis jeg prøver å susse henne eller noe sånt.. Hun sier det er fordi hun ikke er i "humør".. Har prøvd å snakke mye om det, men hjelper ikke noe jo...

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En periode dama var litt lei, hadde jeg og det slikt. Jeg digger å kose. Og det gjør egentlig hun og.. men så sa hun at hun hadde mista litt følelser. Da tok jeg meg sammen.. var litt mere seriøst, ikke så masse tull osv. Nå koser vi som aldri før :w00t:

Spør hun om det er no gale. Det gjorde jeg, og det ordna seg.

Lenke til kommentar

Nei, hun sier at det ikke er noe galt.. Bare at hun ikke er i det "humøret" så ofte.. Har vært sammens i 9 mnd snart, og de siste 6-7 mnd har det vært sånn..

Lenke til kommentar

Tenk nytt, ting som kan piffe opp forholdet.

Kan godt hende jenter blir fort lei den samme gamle greia. Men prøv kanskje å være litt mer "hard to get", kanskje det vil vekke interressen hennes igjen? prøv deg frem uansett, blir uansett frustrerende i lengden om du blir avvist slik gang på gang.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kåre_*

nei, det er ikke noe med sex å gjøre.. Vi har snakket mye om dette, og vi er begge enige om å vente med det.. Hmm

Skal prøve å spille litt hard to get, men det er vanskelig.. Noen tips? :p

Lenke til kommentar
nei, det er ikke noe med sex å gjøre.. Vi har snakket mye om dette, og vi er begge enige om å vente med det.. Hmm

Skal prøve å spille litt hard to get, men det er vanskelig.. Noen tips? :p

7097009[/snapback]

En ting som er rimelig enkelt.... er å "gå for kysset" men trekke seg tilbake rett før dere faktisk kysser...

Eller hvis det er en i oppstartsfasen:

"Jeg tror ikke jeg bør bli bedre kjent med deg"

"Hvorfor?"

"Jo, fordi du er for god for meg"

Nå vet jeg ikke om dette passer i din situasjon, men sagt på en litt leken måte er det ofte at hun jobber langt mer for å få deg... har jeg erfart ihvertfall.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kåre_*
Dette er vanskelig. Det går jo ofte på personlighet og det er vanskelig å endre.

Selv elsker jeg og kose, hadde blitt knust om kjæresten min ikke gjorde det. Ville følt at noe manglet i forholdet..

Føler med deg :(

7100620[/snapback]

utrolig godt å høre ei jente si dette.. jeg også har kommet frem til at det er noe med personligheten.. tror jeg da hvertfall.. men hvordan mener du med å kose? er det sånn at du må være i et spesielt "humør" for å kysse litt liksom? eller hvordan er det for deg om jeg kan spørre? :p litt teit dette, men er så nysjerrig på hvordan andre jenter kan være på dette området..

Lenke til kommentar
utrolig godt å høre ei jente si dette.. jeg også har kommet frem til at det er noe med personligheten.. tror jeg da hvertfall.. men hvordan mener du med å kose? er det sånn at du må være i et spesielt "humør" for å kysse litt liksom? eller hvordan er det for deg om jeg kan spørre? :p litt teit dette, men er så nysjerrig på hvordan andre jenter kan være på dette området..

7100941[/snapback]

Jeg liker bare veldig godt å sitte å stryke på han, bli kost med. Kose

med håret :love:, ligge inntil. Trenger ikke være noe kyssing en gang. Det er bare utrolig godt med nærheten og varmen.. Ja, veldig kliss. Men jeg elsker det :D

Edit: Trenger ikke være i et spesielt humør, jeg får aldri nok ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kåre_*

ah.. vet du om det er mange som er slik at de aldri for nok? :p er sånn med meg og, og er jo selfølgeli skikkli kjipt når hun på langt nær ikke er samme "type"..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kåre_*

vel, bortsett fra dette, så er vi omtrent like på de tingen jeg vil at vi skal være like på, og ulike på de tingen vi skal være ulike på.. men er bare denne ene tingen .. ahh.. driving me crazy.. også betyr det jo litt for meg og..

Lenke til kommentar

Som Darkness| sa, det er jo mulig hun har gått lei. At når nyforelskelsen gikk over, så var hun ikke såå interessert i kosing mer?

Som de fleste andre sånne samlivsrelaterte problemer, så er det best om du snakker med henne (om du klarer). Kan jo hende hun bare ikke er "in the mood" som hun selv sa.

Er man rett og slett forskjellige kosemessig, så kan det bli et problem. Det ble hvertfall det med eksen og meg. Han ville ta på meg hele tiden, konstant kosing, og jeg trodde jeg skulle få fnatt av det. Var overhodet ikke på lik linje sånn sett. Og da følte jeg at de få gangene jeg hadde lyst til å kose tilbake, kom han til å tenke at det var fordi han hadde bedt meg om det tidligere.

Vanskelig situasjon. Jeg ville ha prøvd å snakke med henne, og fått et ærlig svar.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kåre_*
Hvordan har dere det ellers i forholdet da? Kanskje hun har gått lei? (No offence).

7111315[/snapback]

Som Darkness| sa, det er jo mulig hun har gått lei. At når nyforelskelsen gikk over, så var hun ikke såå interessert i kosing mer?

Som de fleste andre sånne samlivsrelaterte problemer, så er det best om du snakker med henne (om du klarer). Kan jo hende hun bare ikke er "in the mood" som hun selv sa.

Er man rett og slett forskjellige kosemessig, så kan det bli et problem. Det ble hvertfall det med eksen og meg. Han ville ta på meg hele tiden, konstant kosing, og jeg trodde jeg skulle få fnatt av det. Var overhodet ikke på lik linje sånn sett. Og da følte jeg at de få gangene jeg hadde lyst til å kose tilbake, kom han til å tenke at det var fordi han hadde bedt meg om det tidligere.

Vanskelig situasjon. Jeg ville ha prøvd å snakke med henne, og fått et ærlig svar.

7111348[/snapback]

Tusen takk for svar,

ellers i forholdet er det egentlig supert vil jeg si, dvs for mesteparten av tiden hvertfall..

Er vel kanskje slik at jeg vil ta på henne, holde på henne, stryke på henne osv osv... Og hun sier det at hun føler det at de gangene vi faktisk koser da, så får hun en følelse av at det ikke er godt nok, at jeg bare vil ha mer hele tiden :p Litt morsomt, men sånn føler hun.. Jeg har prøvd spesielt i det siste å vise hvor mye jeg setter pris på det når jeg får kos og sånn da..

Har snakket mye om det, men hva definerer du med et ærlig svar? Hver gang vi prater så blir det bare til at hun begynner å prate om at hun ikke er god nok for meg, jeg burde finne meg noen bedre, altså jeg får drit dårlig samvittighet etter en slik samtale..

Har tenkt litt, atte vis jeg bare ikke koser eller hinter til at jeg vil kose de neste 2-3 ukene, og vis det da er gjensidig, at hun heller har ikke så lyst til å kose, da tror jeg nesten at jeg må gi det opp - noe jeg IKKE har lyst til.. Spesielt ikke lyst til å slå opp.. Men vis det blir sånn da, da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..

HJELP!

Lenke til kommentar
Litt dårlig emne, men er ikke nok plass til å få en vetig tittel.. Men problemstilingen er som følger;

Jeg er VELDIG kosesyk, da tenker jeg ikke på sånn sex og sånn, men sånn kyssing, stryking på mage og rygg osv... Og hun er ikke sånn i det hele tatt, vi bor ganske nærme hverandre - men vi har fått vært så mye sammens i det siste på grunn av hun holder på litt mye med lekser, men det pleier å gå opp til en uke mellom hver gang vi koser sånn skikkelig, og jeg er rett og slett en real kosepus :p Hvordan er dette? Har jeg bare vært skikkelig uheldig med dama angående kosing og sånn?

Har tenkt veldig masse i det siste på om jeg vil ha det sånn, jeg føler på en måte jeg er blir avvist hver gang hun ikke vil kose fordi hun da bare snur seg vis jeg prøver å susse henne eller noe sånt.. Hun sier det er fordi hun ikke er i "humør"..  Har prøvd å snakke mye om det, men hjelper ikke noe jo...

Takker!

7093361[/snapback]

Dårlig ånde kan kanskje være en medvirkende årsak.

Og om hun er svært mye mer erfaren enn deg, så er det igrunn naturlig at du er den kosete, mens hun er noe avvikende. Kan.. være det...

Lenke til kommentar

Hvilke nye ting mener du da?

Jeg er den som har vært sammens med andre før.. Hun har vært sammens med en annen i en mnd, det var ikke noe seriøse greier.. Vi er begge 16..

Dårlig ånde, kan det være - men det er sånn uansett når jeg vet jeg ikke har dårlig ånde heller:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...