-=CH=- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 her er linken til karbinettet her Er det ett bra Tower? eller burde jeg velge noe annet? i så fall hvilket? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Viss du har behov for eit kabinett med mykje plass og storleiken ikkje er noko problem, så meiner eg dette skulle vere eit bra kabinett. Rimeleg fint å sjå på er det og, i mine augo. Men, som sagt, det kjem an på kva du skal bruke det til. Viss du skal ha vasskjøling på heile systemet, ørten harddiskar og/eller to hovudkort er nok dette midt i blinken. Dette og Lian Li Modular Cube Case er vel dei kabinetta eg veit om som du får putta mest inni. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gå på google og søk etter Thermaltake Mozart review så finner du noen tester Lenke til kommentar
kvase Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 å her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...altake+++Mozart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå