Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 her er en sang som onkel har lagd http://media.putfile.com/nice-48 hhåper dere syns den er bra. btw: hvis dere liker den så kan jeg godt poste fler sanger som han har lagd Lenke til kommentar
supertine Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hm.. ja spesiell låt.. kan kanskje poste andre låter her også? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hm.. ja spesiell låt.. kan kanskje poste andre låter her også? 7093316[/snapback] joa Lenke til kommentar
supertine Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg lager en annen tråd senere.. Endret 17. oktober 2006 av supertine Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Her er en låt som samboeren min har laget: http://www.soultattoo.org/music/whose%20is%20it.mp3 7093345[/snapback] ikke verst den nei har samboren din lagd den helt alene :O? btw: en sang til av onkelen min: http://media.putfile.com/nice2-21 Endret 17. oktober 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Temmelig vakker start, sett bort fra fotstegene som er litt irriterende, men samtidig litt fascinerende. Grusom vokal dukker opp og trekker ned. Så blir det en trancelåt som låter helt greit. Fade ut og in-melodien er nokså vakker. Så blir låta dream house-aktig. Låter fint. Vokalen kommer tilbake og ødelegger. Progresjonen er med andre ord litt finurlig, som er positivt. Men låta har et mønster og repetisjon, det gjør ingenting, ettersom det låter temmelig greit. Sett bort i fra litt spraking i audioen, så er låta ganske så smooth og fin. Den har noen underlige elementer, som knipse-rushet (tenk snare rush) og de evinnelige fottrinnene, og jeg veit ikke helt hva jeg skal tro om det. Om det bringer inn en annen dimensjon av kreativitet veit jeg ikke helt, men det er ikke godt nok gjennomført til å ta meg med helt til det nivået. Grei produksjon. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Temmelig vakker start, sett bort fra fotstegene som er litt irriterende, men samtidig litt fascinerende. Grusom vokal dukker opp og trekker ned. Så blir det en trancelåt som låter helt greit. Fade ut og in-melodien er nokså vakker. Så blir låta dream house-aktig. Låter fint. Vokalen kommer tilbake og ødelegger. Progresjonen er med andre ord litt finurlig, som er positivt. Men låta har et mønster og repetisjon, det gjør ingenting, ettersom det låter temmelig greit. Sett bort i fra litt spraking i audioen, så er låta ganske så smooth og fin. Den har noen underlige elementer, som knipse-rushet (tenk snare rush) og de evinnelige fottrinnene, og jeg veit ikke helt hva jeg skal tro om det. Om det bringer inn en annen dimensjon av kreativitet veit jeg ikke helt, men det er ikke godt nok gjennomført til å ta meg med helt til det nivået. Grei produksjon. 7093419[/snapback] han så på et bilde av faren sin der han gikk på en vei nedover gata. sånn han ble innspirert til og lage låta så det er derfor fotrinnene er der Endret 17. oktober 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvem er onkel? Artistnavn? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvem er onkel? Artistnavn? 7093460[/snapback] han heter håvard og er onkelen min..han er ikke noe kjent for og si det sånn men syns han er ganske flink Lenke til kommentar
supertine Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Her er en låt som samboeren min har laget: http://www.soultattoo.org/music/whose%20is%20it.mp3 7093345[/snapback] ikke verst den nei har samboren din lagd den helt alene :O? btw: en sang til av onkelen min: http://media.putfile.com/nice2-21 7093403[/snapback] Endret 17. oktober 2006 av supertine Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 supertine, du kan lage egne tråder om slikt så det slipper å bli så rotete Lenke til kommentar
supertine Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 supertine, du kan lage egne tråder om slikt så det slipper å bli så rotete 7093501[/snapback] Det er greit.. så på det som en musikktråd bare. sorry Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi syns det er best at artist og låt får sine egne tråder her, så det blir mer oversiktlig og at låta får mest mulig oppmerksomhet rettet mot seg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 noen fler som har komentarer til sangene ? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det der kan umulig være musikk. Det er nødt til å være en PC. Og PC-generert musikk står på top ti listen min over de verste tingene i verden. Mer trenger kanskje ikke å sies? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det som kan sies er at tilbakemeldingen din er ubrukelig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det der kan umulig være musikk. Det er nødt til å være en PC. Og PC-generert musikk står på top ti listen min over de verste tingene i verden. Mer trenger kanskje ikke å sies? 7114733[/snapback] Folk som deg gjer meg flau over heile menneskeheita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå