Gå til innhold

TELENOR ADSL!

aloo

Anbefalte innlegg

hei!

her et lite problem...

jeg registrerte på nettet sånn venteliste for å få info når jeg kan få adsl hjemme.. på skjemaet stod det at de vil kontakte meg når dette er tilgjengelig.. oxo plutselig fikk jeg idag en modem og splitter i posten...

hva feiler det telenor(hor)?

kan noen si hva jeg bør gjøre nå? kontakte dem? opptatt hele tiden jo!

imellomtiden har jeg fått adsl fra en annen leverandør.. nextgentel..

help me!

mvh

aloo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her sitter man og venter på å få "modem" og ting fra den eneste leverandøren av internett med litt hastighet i mine trakter, mens andre får tilsendt slike uten å engang bestille... Lurer på hvordan prioriteringen er i Telenor?

Vi sender ut til alle som bor sentralt, dem som ikke gjør det må jo vente uansett............

antakelig...

bertie

Lenke til kommentar

Neida, du trenger ikke å skaffe advokat. I hvertfall ikke i første omgang. Retuner det du har fått og henvis med et brev at du ikke har bestilt, og at du kun ba om informasjon. Be dem også eventuelt vise til bestillingsorderen for abonnementet. Skulle det bli noen videre problemer, kast ikke bort pengene på dyre advokater - hvis du ikke kjenner noen. Kontakt en jurist ved ditt nærmste forbrukerkontor. Og for all del - fortell oss videre hvordan det går :wink:

Lykke til

Lenke til kommentar

Telenor er blitt et drittfirma, men jeg tror den eneste intelligente ansatte hos dem, telefonsvareren, vet det selv...

For et par år siden bestilte jeg telefonkatalogen på CD-rom, men ble forbannet over ubrukelige installasjonsprogrammer og manglende support etter timer med tasting mot like ubrukelige telefonsvarere... Sa opp ab-et og sendte skiten i retur med forklaring... Nå i sommer fikk jeg plutselig nye CD'er... Ringte i timer den ubrukelige taste-supporten og ble satt frem og tilbake og ble frakoblet ikke mindre enn 4 ganger før jeg fikk fatt i en analfabet som lurte på hvorfor jeg hadde bestilt dersom jeg ikke ville ha??

Sendte skiten i retur igjen... Har ikke hørt noe siden...

At Telenor fremdeles er norges største leverandør av teletjenester sier litt om hvor tjukke i hue nordmenn er... :smile:

Lenke til kommentar

Enig i en del av kritikken, men hallo, det er mange som faktisk klarer å få det som de bestiller uten tull.

Ring brukerstøtte adsl 04848, si du er bedriftskunde da kommer du raskere frem... vanligvis.

Ellers så fikk jeg NBBL tilbud på adsl til 360 kr mnd, 2 første mnd gratis. inkl norton internet sikkerhet og online.no abonnement.

Det tok 10 dager, fikk installert ihht deres utrullingsplan. fikk nettkjenning 13.12

Så denne gangen er jeg fornøyd, håper jeg kan bli det i fremtiden også.

PS hvor er telenor på disse sidene til HW.no? er dere her? Svar litt da!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte telenor ADSL for mange uker siden. Fikk Gjør-Det-Selv-Pakken ganske fort. En uke etterpå fikk jeg en oppkoblingscd og norton internet security i tillegg til et brev. På brevet stod det at jeg kunne få ADSL den 14 desember. Nå er det 15 desember og det eneste jeg har fått av dem er et nummer til kunderservice etter at jeg klagde via mail. Så ringte jeg det jævla nummeret, og etter å ha trykket meg litt fram og tilbake i noen minutter kom jeg til en svarer som sa at det var stor pågang. Etter å stått i kø en stund kom det en ny svarer som sa at det var så stor pågang at jeg måtte sende mail eller chatte med folka for å få hjelp.

Fy faen hadde det ikke vært for at faren min elsker telenor hadde jeg faen meg brukt NGT som er mye bedre og billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...