Jonulf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei. Jeg så tilfeldigvis en christina aguilera musikkvideo idag og kom plutselig til å tenke på at det var henne som virkelig fikk det til å brenne inne i meg første gangen. Husker ikke hvor gammel jeg var da, men det må være ganske lenge siden. Husker du hvem det var som fikk deg tent første gangen? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei. Jeg så tilfeldigvis en christina aguilera musikkvideo idag og kom plutselig til å tenke på at det var henne som virkelig fikk det til å brenne inne i meg første gangen. Husker ikke hvor gammel jeg var da, men det må være ganske lenge siden. Husker du hvem det var som fikk deg tent første gangen? 7093218[/snapback] Nabojentene muligens Var vel ikke mer enn 8-9år eller noe. Vet ikke om tent er ordet. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tenker vel egentlig ikke på tent i den forstand, men mer at da var du veldig bevisst på at du var gutt/jente. Prøver å forklare, men er ikke lett. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Da jeg gikk i barnehagen, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi trenger rett og slett ikke slike tråder da disse fører til tull og vås, samt. Denne tråden ikke fører mye godt med seg #stenges# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg