Snuggis Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg skal bygge ny PC og jeg har sett litt på disse to kabinettene: 1: Thermaltake Armor 2: Twin Engine(men skal ha den sorte utgaven) Noen som har noen erferinger med om disse kabinettene er bra? Hadde også vært fint om dere kunne ha gitt noen grunner til å velge/ikke velge et av dem. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har Thermaltake Armor nå drit digg kabinett, lett å bygge i og det er lekkert, men jeg vil ha LianLi tror nok det bare er fordi jeg er fordi jeg lider av "må ha det beste" syndromet... dyr sykdom Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har bare én ting å si om Acase; Jalla. TT Armor er et veldig pent kabinett, men jeg anbefaler deg å ta en titt på CM Stacker'n også. Utrolig mye plass, og utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Thermaltake Armor er nok det beste av de to. Det andre så direkte grusomt ut. VIl likevel heller annbefale Lian Li, du får ett Lian Li kabinett til 800 kroner i dag, og det har mye bedre kvalitet enn Armor. Se Netshop.no og Microplex. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Av de to kabinettene som du har ramset opp så er TT kabinettet det beste av de to, og det turbinkabinttet elelr hva en det nå heter er ikke noe serlig ramme på eller utseende. Er jo bare mest plast! Lian Li kabinett til 800 kroner i dag 7094394[/snapback] De har det med vindu til 750kr på netshop ATM Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kjøp deg Lian Li trådstarter. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har Thermaltake Armor nå drit digg kabinett, lett å bygge i og det er lekkert, men jeg vil ha LianLi tror nok det bare er fordi jeg er fordi jeg lider av "må ha det beste" syndromet... dyr sykdom 7094316[/snapback] Og hva er eventuelt galt med Armor? Har ennå til gode å finne en feil med mitt... Gedigne kjølemuligheter, STOR plass og bra løsninger/layout. Pent er det også (i aluminium only utgaven). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå