Simen1 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg fant akkurat ut at StorageReview har laget en ny versjon av sin "SR Drive Reliability Database". Sjekk den ut på linken under og registrer dine harddisker og holdbarheten på de slik at vi får en sikkelig holdbarhets-statistikk over diskene. Dette er ikke ment som en tråd for flaming av IBM eller andre merker. Bare en oppfordring til å delta med din erfaring slik at databasen får et sterkere grunnlag for statistikken. Forsiden Rett til databasen PS. For å unngå falsk flaming av enkelte merker så må man registrere seg (gratis og spam-fritt seff.) for å få legge inn sine erfaringer. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Er det slik jeg tror at man bare kan regge sine disker nå og ikke lese andres innlegg? men at de jobber med saken? eller har jeg misforstått? iallefall lagt inn mine hder Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Jeg har lagt inn alle diskene jeg har eid også. (og alle jeg har brukt på kontoret) Man får sikkert se resultatet etter hvert. Jeg tror bare de ikke har nok data ennå til å legge det ut. (det er første dagen i dag) Det dukker sikkert opp under "database" etter et par uker (slik som med første versjon av reliability-databasen) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 15:28, skrev milkwood:Er det slik jeg tror at man bare kan regge sine disker nå og ikke lese andres innlegg? men at de jobber med saken? eller har jeg misforstått?iallefall lagt inn mine hder Resultatene kommer vist snart. Dette sto på siden: "Analyzed results will be available to all survey participants (e.g., those who've entered data for at least one drive) via the button below as soon as we accumulate a "critical mass" of responses. We are developing an analysis engine that's fair, encompassing, and easy to understand. By participating you aid SR in providing the dataset needed to deliver valuable information to all readers." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå