Joakim Gjerde Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei jeg prøver å lage et script som gjør at jeg kan pinge servern min ut mot nettet. Det jeg vil med dette til slutt er at den skal regne ut hvor lang tid den bruker. I ms akuratt som vanlig ping via cmd. Dette for å sjekke om linjen er treg eller ustabil. Grunnen til at jeg poster her er at uansett hva jeg gjør så får jeg en feilmelding. Ikke en vanlig php feilmelding men noe annet. Har også prøvd script jeg har funnet på nettet, får samme feil der. Feilmeldingen ser slik ut CGI ErrorThe specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers Noen som vet hva dette kommer av? Jeg har en privat server så kan selfølgelig være noe som ikke er riktig konfigurert. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hmmm... Kjører du win server ? Her er et php ping eksempel Mulig du har prøvd det før, da... Kan dessverre ikke hjelpe deg noe angående den feilmeldingen. Regner med at du har sjekket google og slikt på det. Hvis ikke, så kikk igjennom disse og se om de kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Dette er en windows server ja. Fikk samme feil på dette scriptet også.. Noen som vet hva problemet kan være? Noe ekstra "filer" jeg på ha lagt til i php.ini? Mvh Joakim Gjerde Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hva slags kode bruker du til å pinge?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå