[email protected] Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har prøvd programmene og liker flash mye bedre enn dreamweaver til å lage helt enkle hjemmesider i. Kan jeg lage hjemmesiden min i bare flash, eller må jeg lage flash dokumenter som jeg limer inn i dreamweaver? Hvor kan jeg få hjelp om helt grunnleggende ting angående flash/dreamweaver? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 velkomment til forumet Desverre kan jeg ikke flash, så akkurat der kan jeg ikke hjelpe deg. Uansett pleier jeg å anbefale folk å bruke vanlig html-koding istedet for flash på nettsider. Flash er nemlig noe brukerne må ha lastet ned og installert for at det skal virke. I tillegg går det ikke an å markere tekst eller linke til undersider i Flash. Google og andre søkemotorer klarer ikke å lese Flash, så dermed får man ikke søkt seg fram til siden.. Skal ikke mase mer anti-flash i denne tråden nå, tipper noen andre her på forumet vet hvordan du får flash på en hjemmeside. Selv tror jeg det er fullt mulig å lage siden helt og holdent i flash, uten å måtte lime inn i dreamweaver. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nei, du må nok har en HTML-side som laster flash'n ja, men bruk flash til det som er meningen ikke noe annet. Flash er greit til å lage interaktiv animasjon, men absolutt ikke for å presentere info på web'n, der har vi HTML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå