Gå til innhold

Noen med erfaring fra netshop.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil neppe angre på å handle der, de har ganske godt rykte.

Og æ har vært fornøyd med alt jeg har handlet dær.

Frakt var vel på 100kr, betalte med VISA og fikk det sendt til Nord-Norge med servicepakke... Tok akkurat 1 uke før pakken var hær.

Du får tilogmed godis i pakken :woot:

Endret av ziwiz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Tenkte meg å kjøpe en maskin fra netshop.no ,men ville først spør om noen har handlet der? Er det bra service og slikt? Store frakt kostnadder? Leveringstid?

-Takk for alle svar!

btw: tenker å kjøpe denne

7092861[/snapback]

Anbefaler Netshop på det varmeste! kjøpte PC der selv for en drøy måned siden, og ble veldig imponert over både hurtighet på levering, service og pris! jeg hadde opprinnelig bestilt hos en av konkurrentene, men da de utsatte, utsatte og utsatte bestemte jeg meg for å gi netshop en sjanse. jeg sendte en forespørsel om tilgjengelighet på en søndag, fikk beskjed om at alt var på lager unntatt minne, bestilte på mandag, forventet Pc'en om 14 dager. på onsdag fikk jeg mail om at pc'en var ferdigplukket, og på lørdag hentet jeg den på posten! de klarte å få tak i minne likevel og var kjempehyggelige på supporten!

har allerede lagt min andre ordre hos netshop: Logitech G25 racing wheel! yummy;)

Lenke til kommentar

Kan selv anbefale dem!

Rask levering, god service og konkurransedyktige priser er noen stikkord for den butikken.

Ofte sendt varer samme dag så jeg sitter med dem dager etterpå til og med.

Og jeg vil si at å få svar på mail en søndagskveld er ganske overlegent!

Lenke til kommentar
Tenkte meg å kjøpe en maskin fra netshop.no ,men ville først spør om noen har handlet der? Er det bra service og slikt? Store frakt kostnadder? Leveringstid?

-Takk for alle svar!

btw: tenker å kjøpe denne

7092861[/snapback]

Netshop er raske og har aldri gjort feil med mine bestillinger. Ingen vrangvilje ved retur heller. Vurderte å returnere et Asus A8V som var rev 1- helt ok for Netshop. Jeg valgte å ikke returnere det selv.

CD

Lenke til kommentar

Utmerket sørvis.

Handla en lapptopp som skjermen røk på etter 1 uke.

Sendte den i retur og fikk den igjen 1 uke etter eg sendte den.

Ny skjerm og Hk.

Bestilte hk,cpu,ram +++ i går kveld og det er allerere registretrt levert inn på posten i stokke.

Er vel hos meg på fredag..

Lenke til kommentar

På tross av mye ros, er det enkelte som har hatt problemer med retur/reklamasjon hos Netshop. Søk/bla gjennom trådene og se selv.

Antakeligvis går dog handelen utmerket for de aller, aller, fleste, så det er nok helt trygt å handle derfra. Har gjort det selv flere ganger, uten noen negative opplevelser.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en pc i deler derfra, og har bare oisitivt å si om dem...

Ble litt skuffa da jeg ikke så en Lion sjokolade oppi der, men noen måneder senere da jeg skulle flytte og bruke esken til å pakke klær og lignende i fant jeg en sjokolade.....Jippi gjett om jeg ble glad!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...