puma88 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) hei!! Dama og jeg har vært samboere i snart et år. Problemet mitt er da at jeg begynner å miste følelser... alt nå!? Så er d også mange ting som gjør at "singelivet" frister mer og mer.... men jeg er ikke den som bare gir f*** og gjør d slutt. så hva gjør jeg? noen råd? Endret 18. oktober 2006 av puma88 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er normalt at man etter tid "mister" litt følelser, nyforelskelsen varer dessverre ikke hele livet. Hvor gammel er du, og hvor lenge har dere vært sammen? Det kan hende at det bare er en fase. I lange forhold lander man av og til på platformer, man stanser litt opp, og det er på disse platformene man er nødt til å velge; vil vi satse, eller vil vi noe annet? Husk at ting kan ofte virke bedre på "andre siden av gjerdet" fordi du er inne i en kjip periode av forholdet. Vil du fortsette i forholdet, så fokuser på de positive tingene. Hvorfor du er glad i henne, hvorfor dere ble sammen, de små tingene som gjør at man elsker og er glad i en person. Det bunner i om du har lyst til å fortsett eller ei, og svaret har du kun selv. Vi kan bare hinte frem i forskjellige retninger og få deg til å tenke på diverse ting Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå