Gå til innhold

Kommer ikke på nett med XP


BWW

Anbefalte innlegg

Prøver meg på XP som mange andre..

Alt fungerte bra i 2 dager..

Nå kommer jeg ikke ut på nett.

IP ad. min forblir 169....

Status for tilkoblingen viser at jeg ikke mottar noe? Får heller ikke delete'et tilkoblingen for å gjenopprette en nye?

Samtidig forsvant DVD og CD cd-rom'en og den finner ikke drivere?

Er det noe som har opplevd maken ? -:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-06 14:33, skrev BWW:

Prøver meg på XP som mange andre..

Alt fungerte bra i 2 dager..

Nå kommer jeg ikke ut på nett.

IP ad. min forblir 169....

Status for tilkoblingen viser at jeg ikke mottar noe? Får heller ikke delete'et tilkoblingen for å gjenopprette en nye?

Samtidig forsvant DVD og CD cd-rom'en og den finner ikke drivere?

Er det noe som har opplevd maken ? -:/


 

Prøv å reinstallere nettverkskortet, skjekk kabler på cdrom og dvd, og hvis du har mulighet test om du får ip med en annen maskin..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-06 14:55, skrev BWW:

Hvorfor mener du det?

Det burde jo være enklere enn å bruke flere timer på å reinstallere?



 

Vell, problemet er at dine problemer kan skyldes så mangt :smile: Egentlig er det nesten best å reinstalere, selv om det er kipt. Men siden du bare har hatt xp i 2 dager, har du sikkert i så mye verdifull data heller, så det bør vell gå greit, eventuelt ta backup.

Lenke til kommentar

Quote:



Vell, problemet er at dine problemer kan skyldes så mangt :smile: Egentlig er det nesten best å reinstalere, selv om det er kipt. Men siden du bare har hatt xp i 2 dager, har du sikkert i så mye verdifull data heller, så det bør vell gå greit, eventuelt ta backup.


 

litt uenig med deg her min venn.. Litt drastisk å reinstallere hver gang man støter på et eller annet problem? Mange ting man kan teste her før man reinstallerer.

Lenke til kommentar

Kanskje dette vil klare litt opp.

På cd/DVD så får jeg beskjed om at windows ikke finner driverne eller at de er korrupte. Code 39. Kan jeg finne disse på nett?

Produsentene sier jo bare at windows selv stiller med drivere for dem? Går du til microsoft/support finner jeg ikke f.eks Sony, men alle andre.

Probl. begynte da jeg innstallerte WinCDOn som ikke er kompatibelt med XP (gml.version). Avinnstellerte og vips ingen ting fungerer.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...