Sitronade Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er veldig mange, akuratt nå: Dark Funeral - Hail Murder Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fix you med Emoplay(Coldplay) Den får fram den lille emoen i meg som jeg ikke trodde fantes Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Keep of kalessin - armada beste sangen jeg noen gang har hørt Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg får gåsehud av: - The Age Of Pamparius av Turboneger - Sangen som spilles under innmarsjen på dvs. Tippeligakamper.. - Udsigter fra Ulriken også kjent som "Jeg tok min nystemte" Lenke til kommentar
sekt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Keep of kalessin - armadabeste sangen jeg noen gang har hørt 7457519[/snapback] Grei den, men vil si at The Black Uncharted er bedre gåsehudmateriale Lenke til kommentar
Mixic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 1. My Chemical Romance - Mama (1. "bridgen" er helt faens fantastisk!): "Mama, we all go to hell. Mama, we all go to hell. It's really quite pleasant Except for the smell, Mama, we all go to hell." 2. My Chemical Romance - en gammel, slitt demo-skapning av Demolition Lovers part 2! Ble helt besatt av den sangen. Hvis ikke det var for soundtracket og teksten i "Mama" hadde denne vunnet!! Rock on - Mixic! Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dream Theater - A Change of Seasons Deeeilig sang. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bjørnstjerne Bjørnson/Rikard Nordaark - Ja vi elsker Når man får høre den sånn den skal spilles, ikke sånn den ofte blir ødelagt på sportsarrangement. Ikke bare fordi det er nasjonal sangen, men fordi det er en fantastisk fin sang:) Lenke til kommentar
sover16 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Change of season - Dream Theater Master's Apprentices - Opeth, gåsehud Where eagles dare - Iron Maiden Stargaser - Rainbown, Denne er Mektig Tigger - In Flames The blessing - Stillborn Deity (bande mitt) Child in tme - Deep Purple, sir seg selv Endret 8. januar 2007 av sover16 Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Iron Maiden - Fear of The Dark (Live at rock in Rio) Eneste sangen jeg får gåsehud av.. Endret 8. januar 2007 av Daffa Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Judas Priest - Beyond the realms of death Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) CoB - Downfall CoB - Needled 24/7 Dark Tranquility - ThereIn Kurt Nilsen - Beautiful day. Ja jeg synes Kurt sin versjon er bedre enn U2's. Har kanskje noe med World Idol finalen å gjøre.. Ihsahn - Invocation Emperor - I am the black wizards Emperor - Empty Det jeg kom på i farta. Også er de fleste CoB sangene live gåsehud materiale. Edit: In Flames - Clayman. Sangen som fikk meg til å like metal <3 Endret 8. januar 2007 av JokuM Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nirvana - My girl Fantastisk sang, rett og slett. Elsker desperasjonen og angsten i stemmen hans, og helt på slutten høres det nesten ut som om han dør akkurat der og da. Sinnsykt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Nå ble det mye metall og grunge her! Huff og hoi. Sebastian Bachlinski - Tristesse Suvak Zajos - Myth Remix Advarsel: Sangene er smurt med hjerneklister. Endret 14. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeff Buckley med Hallelujah (vet at det er cliche men det er faktisk en vakker sang :!: "And it's not a cry that you can hear at night It's not somebody who's seen the light It's a cold and it's a broken Hallelujah" ooo ) Red Hot Chili Peppers med Californication (Når Anthony synger "And Cobain can you hear the spheres singing songs off station to station" Får alltid gåsehud av det! Men bare etter at jeg leste "Scar Tissue" og om hvordan Anthony snakket om Kurt) Nirvana med You Know You're Right (Nirvana er mitt yndlingsband og jeg syns det er ufattelig trist at Kurt endte på den måten. Men når en så god sang kommer 8 år etter og at den kommer på poplistene i tillegg! Det kan ikke beskrives hvordan det er å høre en "ny" sang av noen som døde 8 år før) The Doors med People are strange (Jim skrev denne da han var deprimert og du hører at stemmen hans har et hint av gråt i seg, syns det er utrolig at han kunne hente ut følelser på den måten) Endret 15. januar 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Common - The Light Common - Love is N.E.R.D. - Am i High Slum Village - 05 Jay-Z - Song Cry Jay-Z - Allure Cam'ron - Welcome to New York City Wu-Tang Clan - Can it be all so Simple R.E.M. - All the Way to Reno Clipse - Hello New World John Legend - Ordinary People John Legend - Again John Coltrane - My Favorite Things Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Spesielt når kurt synger alene Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Spesielt når kurt synger alene 7723807[/snapback] En kompis av meg var på konsert da de varmet opp for Deep Purple, og da var det skikkelig feedback på hallelujah "hhhaaaalleeel*sqqkkrrrkrpp*" Lenke til kommentar
remmm Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Champions League melodien en kald høstkveld på Lerkendal stadion slår alt! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Opus - Life is Life Man blir alvorlig talt hjerneskadet av den sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg