Soundchaser Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Taake - Nattestid tar porten vid VII For en fantastisk sang som varer i godt og vel 9 minutter. Sangen har flere forskjellige partier som veksler mellom beinhard tromming og de mer rolige partiene mot slutten av sangen. 7381242[/snapback] hele albumet er kongelig! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Nirvana - You Know You`re Right Nirvana (hele bleach albumet) Pink Floyd - Comfortably Numb Eminem - `Till I Collapse De jeg kom på akkurat nå! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 U2 - Beautiful Day Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Ingen sanger gir meg gåsehud Jeg hører nesten aldri på musikk. Har aldri skjønt vitsen. Tror jeg er ganske alene om dette. Endret 29. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 For øyeblikket så gir det meste av Rory Gallagher meg gåsehud. Særlig Cradle Rock, åpningskuttet på Irish Tour. Fantastisk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Spear of Destiny - Never Take Me Alive (Lytt) Herlig 80-tallslåt med en fantastisk oppbygging og tekst. Sjarmfullt lydbilde som gir optimal gåsehud. Endret 29. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Ingen sanger gir meg gåsehud Jeg hører nesten aldri på musikk. Har aldri skjønt vitsen. Tror jeg er ganske alene om dette. 7382445[/snapback] Stakkars jævel! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 The Shaggs - My Pal Foot Foot Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Mye av Opeth's Damnation Opeth - Face of Melinda Metallica - The unforgiven (1 og 2) Mye av Metallica S&M. det finnes flere, men dette er hva jeg kommer på nå i farta. Rolig og vakker musikk er det som skal til. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 In Flames - Hårgalåten, et fantastisk stykke rolig musikk med en deilig kvinnelig vokal. Ikke akkurat typisk In Flames Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Det meste av Red hot chilli peppers Snow (hey oh) Otherside Cmon`girl Stadium Arcadium () osv.. Endret 30. november 2006 av brd Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 OK GO - Return gir gåsehud, mest pga trist tekst. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Il Divo - Nella Fantasia er en god låt! Il Divo er fantastisk å slappe av til! Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Metal Gear Solid 3 Themet. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Windir - Journey to the End Coil - Theme From Blue I Summoning - Runes Of Power Nine Inch Nails - The Great Below Radiohead - Everything In Its Right Place Dette er selvfølgelig bare en liten oppsummering. Å prøvt å liste opp alt ville nesten vært litt naivt av meg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Tool - Jambi Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York Mange andre. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Moby - Gone in 60 seconds - Flower Moby - Porcelain Remy Zero - save me (Smallville theme) Red Hot chilipeppers - California Cation Mattafix - Big city life Selfølgelig; Gerry and the pacemakers - You'll never walk alone Elvis - You'll never walk alone (gospel versjon faktisk) + En del U2 sanger.. og sikekrt noen andre jeg ikke kommer på.. Edit: kanskje Bomfunk MC's - Freestyler Endret 2. desember 2006 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Den som gir mest gåsehud er uten tvil Lynyrd Skynyrd - Freebird kunne lista mange flere men da blir d så mye å skrive Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 In Flames - Hårgalåten, et fantastisk stykke rolig musikk med en deilig kvinnelig vokal. Ikke akkurat typisk In Flames smile.gif vokal? kor? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Isis - Weight og Isis - In Fiction når jeg hører på de skjenner jeg at nakke håret reiser seg opp å jeg få så lyst til å ta helt av.. Endret 2. desember 2006 av Alper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg