Xiphac Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg får nå gakkgakk hud av så mye rart,men men når det gjelder musikk ,så nevner jeg i fleng.. De mer rolige sanger: Annihilator - Mending Arch Enemy - Burning Bridges Burzum - Dunkelheit Burzum - Havamål Bruzum - Det Som En Gang Var Burzum - Dominus Sathanas Burzum - Tomhet Dimmu Borgir - Inn I Evighetens Mørke (Part1) Dimmu Borgir - Det Nye Riket Cradle Of Filth - Venus In Fear Cradle Of Filth - In Secret Love We Drown Cradle Of Filth - Portrait of the dead countess Enslaved - Frost Emperor - The Wanderer Sanger som er raskere: Burzum - Jesus' Tod Dimmu Borgir - The Night Masquerade Dimmu Borgir - Prudences Fall Dimmu Borgir - Mourning Palace Dimmu Borgir - Grotesquery Conceiled Cradle Of Filth - Bathory Area Immortal - Sons Of Northern Darkness Enslaved - For Lenge Siden Emperor - With Strength I Burn Emperor - I Am The Black Wizards Dødheimsgard - Ion Storm Darkthrone - En Vind Av Sorg Får gakkgakk hud av andre sjangre også,men nå orker jeg ikke ramse opp flere... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hørte akkuratt på den, innså at den ga meg gåsehud så føler den bør nevnes: Kent - Dom Andra Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Johnny Cash - Hurt AC/DC - Shook Me All Night Long Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Gustav Holst - "The Planets". 4. sats Jupiter, the bringer of Jolity Edward Elgar - "The Dream of Gerontius"- Her fins det steder som nærmest får deg til å svime av Edvard Grieg - Klaverkonsert, 3. sats, den mest nasjonalromatisk pregede Dvorak - Cellokonsert, i førstesatsen er det noen virkelig vakre partier Bare noen stykker som streifet tankene mine i forbifarten Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pain of Salvation: -A Trace of Blood -King of Loss -Ending Theme -Lilium Cruentus -Iter Impius -Her Voices -Idioglossia Opeth: -The Drapery Falls -Harvest -Isolation Years -Ghost of Perdition -The Grand Conjuration -Hours of Wealth Seigmen: -The World Revolves Around You -Metropolis -Sort Disippel -Nemesis -Hjernen Er Alene -Neon Sun -Slaver Av Solen Symphony X: -Candlelight Fantasia -A Winter's Dream, Pt. 2: The Ascension Porcupine Tree: -Open Car -Lazarus Dream Theater: -Finally Free -Hollow Years -Endless Sacrifice -In The Name of God -Beyound This Life -Home -Strange Deja Vu -Disappear -Vacant Liquid Tension Experiment: -Hourglass -State of Grace Det er det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Enormt mye, men siste i samlingen av gåsehud sanger er South Pensylvania Waltz av Sixteen Horsepower. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Roger Waters - Amused to Death (nesten hele platen) Pearl Jam - Even Flow (minner) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Madvillain - Accordion hver gang Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Gåsehud-effekten har nok gitt seg, men da disse sangene var nye for meg gikk det 7093832[/snapback] Du må høre på noe nytt, som du aldri har hørt før. Gåsehud effekten gir seg aldri, hvis du oppdaterer deg innen musikk. Endret 9. november 2006 av Axes Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, hvilke sanger?Har en del her: Ramones - Beat On The Brat Turboneger - The Age Of Pamparius Hellacopters - Gotta get some action now! The Who - Pinball Wizard AC/DC - Rock N Roll Damnation Radio Birdman - We`ve come so far (to be here today) Dead Kennedys - Holiday in Cambodia AC/DC - High Voltage Ramones - Let`s go Ramones - Rock N Roll High School Queens of the stone age - Song for the deaf Queens of the stone age - Go With The Flow ..... 7092640[/snapback] ''So much to live for'' av michael angelo som han skrev til ei go venninde som drepte sei selv Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Iron Maiden - Fear of the Dark Iron Maiden - Afraid to Shoot Strangers Dimmu Borgir - Devil's Path Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Dimmu Borgir - Spellbound (By the Devil) Children Of Bodom - Everytime I Die Norther - Die Norther - Betrayed Aneroxia Nervosa - Sister September Dark Tranquillity - ThereIn Graveworm - Legions Unleashed Graveworm - Losing My Religion In Flames - Satellites and Astronauts In Flames - Clay Man In Flames - The Quiet Place In Flames - My Sweet Shadow In Flames - Dead Eternity In Flames - Stand Ablaze Tja, det var vel noen faa. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Eminem - The way I am Dragonforce - through the fire and flames Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Har ordnet megselv en topp 5 liste, en sang per artist: 1) The Humpty Dumpty Love Song - Travis (The Invisible Band) 2) Visslaren - Kent (Hagnesta Hill) 3) A Rush Of Blood To The Head - Coldplay (samme navn på plata) 4) Comforting Sounds - Mew (Frengers) 5) Whatshername - Green Day (American Idiot) Spesielt har Kent MANGE sanger som gir meg en slike hærlige frysninger (chill). Edit: Jeg legger godt merke til at jeg er nokså alene om musikksmaken min, ser at de FLESTE her er inn for metall; la det være hardrock metall, svart metall, kullsvart/blodtørstig/nekromanisk metall. Selvfølgelig ikke ALLE, men majoriteten; ser for eksempel at aksel tho liker Eminem rørende godt Endret 28. november 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Abortorium Incestus - Døden rir Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 helt siden emperor konserten er hvilken som helst emperor sang nok! samme med sabaton. en god konsert kan gjøre super musikk enda bedre. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Pink floyd - Echoes Pink floyd - Shine on You crazy Diamond Pink floyd - Comfortably Numb (Pulse-versjonen) Lynyrd Skynyrd - Freebird Porcupine Tree - Radioactive Toy Kaizers Orchestra - 170 Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Aksel tho liker eminem way too good (: Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Taake - Nattestid tar porten vid VII For en fantastisk sang som varer i godt og vel 9 minutter. Sangen har flere forskjellige partier som veksler mellom beinhard tromming og de mer rolige partiene mot slutten av sangen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Aleksander Denstad With - The Other Side Denne sangen gir meg gåsehud, vet ikke hvorfor men synes den er så gjennomført god Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Soundtrackene til Leone's spagetthiwesterns. Nettopp sett ferdig The Good, The Bad and The Ugly og For a Few Dollars More. *elsk* Går kaldt nedover ryggen min av fryd..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg