JPNord Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Burzum - Jesus' tod Darkthrone - To walk the infernal fields Metallica - Orion Iced Earth - Melancholy Iron Maiden - Afraid to shoot strangers Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Metallica - Orion, Call Of Ktulu, To Live Is To Die Testament - Disciples Of The Watch, Practice What You Preach, The New Order, D.N.R., God Faced Gods (disse spesielt live) Dream Theater - Streams Of Consciousness Lamb Of God - Blood Of The Scribe, Ashes Of The Wake Pantera - Cemetary Gates In Flames - Man Made God Chimaira - Implements Of Destruction + en god del andre låter. Er vel overflod av instrumentaler her, men er ofte den som foretrekker disse over "vanlige" vokallåter, lever meg litt mer inn i disse låtene på en måte. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Dave Weckl - Swamp Thing... Frysninger hver eneste gang! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 ^ Den og er genial! Lenge siden jeg har hørt den nå, men husker jeg nynnet ofte på den tidligere... Ellers et par andre; Uriah Heep - July Morning John Lee Hooker - The Healer (feat. Santana) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Only one... Above & Beyond feat. Zoë Johnston - Good For Me Maybe this one too: Lee Haslam - Music is the drug ...And these: Solarstone - Seven Cities (AvB remix) Aramanja - Momories Ferring & Low - Breeze Dave 202 & Phil Green - At The End Gouryella - Gouryella Darren Tate & Jono Grant - Shine (Let The Light Shine In) Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, hvilke sanger? 7092640[/snapback] Motorhead - Don't Let Daddy Kiss me Aerosmith - Janie's Got A Gun Fish - Family Business Suzanne Vega - Luka ...bør vel understrekes at det er sangtekstene her som fremkaller gåsehud (og en viss uvelhetsfølelse). Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Dream Theater - Stream of Consciousness Endret 18. oktober 2006 av Nurzum Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ac/dc - Sin City Nirvana - You Know You`re Right Nirvana - Aneurysm (live) Nirvana - Heart-Shaped Box (live) Manowar - Warriors Of The World De jeg kommer på akkurat i dette sekund! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Star Wars Episode III soundtrack - Opening theme. Er så bra da musikken kommer da kameraet panner ned mot romkampen og John Williams symfonier spiller på alle strenger da vi får se Anakin og Obi-Wan i Jedi Starfighterne. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nokon eg kjem på i farta. Får lett gåsehud med Ipod m/god musikk og full guffe med headphones! Iron Maiden - Brave New World Borknagar - Gods Of My World Cage - Wings Of Destruction Candlemass - Demons Gate Iced Earth - Damien Judas Priest - Beyond The Realms Of Death Manowar - Hail And Kill Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 beatles få også litt gåse hud av denne, men ikke fordi den er skulle eller dårlig Strapping young lad - satans ice cream truck Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 U2 - City Of Blinding Lights Denne får jeg gåsehud av vær eneste gang, særlig live på Valle Hovin... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Åw, omtrent alt av Kent, Megadeth, Nirvana og Pink Floyd Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) beatles få også litt gåse hud av denne, men ikke fordi den er skulle eller dårlig Strapping young lad - satans ice cream truck 7101816[/snapback] Å få gåsehud av musikk ser jeg på som positivt, og tror de fleste andre også ser det på det sånn. Endret 20. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sonata Arctica - The Cage Ozzy Osbourne - I just want you Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Donkey Rollers - No One Can Stop Us / Followers Gåsehud fra ende til annen. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tool - Jambi Tool - 10 000 Days Tool - Parabol/Parabola Iron Maiden - The Reincarnation Of Benjamin Breeg Iron Maiden - Brighter Than A Thousand Suns Red Hot Chili Peppers - Wet Sand Foo Fighters - Hey Johnny Park! Foo Fighters - New Way Home (hør denne på fullt!) Foo Fighters - No Way Back Rage Against The Machine - Killing In The Name Of Rammstein - Mein Herz Brennt Dette er sanger jeg _aldri_ blir lei av. Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hele OK-Computer albumet til Radiohead. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 mMmm... Kom på en. The Pussycats - Ebb Tide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg