partat12 Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, hvilke sanger? Har en del her: Ramones - Beat On The Brat Turboneger - The Age Of Pamparius Hellacopters - Gotta get some action now! The Who - Pinball Wizard AC/DC - Rock N Roll Damnation Radio Birdman - We`ve come so far (to be here today) Dead Kennedys - Holiday in Cambodia AC/DC - High Voltage Ramones - Let`s go Ramones - Rock N Roll High School Queens of the stone age - Song for the deaf Queens of the stone age - Go With The Flow ..... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Sonata Acrtica - Replica / Tullalah Noen heillbillies sanger Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 det er en sang i AC/DC men husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
supertine Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Pink Floyd - Coming back to life Pink Floyd - High hopes Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 The Sweet - Fox on the Run Rainbow - I Surrender Dub Pistols - Cyclone Jurassic 5 - What's Golden Metallica - The Four Horsemen Ac/Dc - Hells Bells Guns 'n' Roses - November Rain Basement Jaxx - Red Alert Jimi Hendrix - All Along the Watchtower Dionne Warwick - Heartbreaker Dolly Parton - Jolene Ketil Stokkan - Brandenburger Tor Chicane - Saltwater In Flames - System Life of Agony - Last Cigarette Randy Crawford - Streetlife Åge Aleksandersen - Levva Livet In Flames - Only for the Weak Finner nok noen fler og Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ravi & DJ Løv gir meg faktisk gåsegud på en veldig guffen og forferdelig måte... Lenke til kommentar
supertine Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ravi & DJ Løv gir meg faktisk gåsegud på en veldig guffen og forferdelig måte... 7093533[/snapback] Ja det har hendt meg også Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Gåsehud-effekten har nok gitt seg, men da disse sangene var nye for meg gikk det ilinger nedover ryggen til tider: Dimmu Borgir - Kings of The Carnival Creation QOTSA - Go With The Flow Turbonegro - Age of pamparius In Flames - Only for the Weak In Flames - Minus Dimmu Borgir - Vredesbyrd Crematory - The Fallen children of bodom - follow the reaper children of bodom - downfall children of bodom - northern comfort Nå står det helt stille her, men den listen får duge. De siste sangene som nærmest har gitt meg gåsehud er: Amon Amarth - With Oden On Our Side 07 Cry of the Black Birds Die Apokalyptischen Reiter - Friede Sei Mit Dir Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jay-Z - December 4th Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Righteous Brothers - Unchained Melody Lenke til kommentar
Horg Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Opeth - Windowpane Athrax - Safe Home Redemption - Sapphire har flere, men opplever et lite tilfelle av hukommelsesvikt akkurat nå Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Battlelore - War of Wrath. Når midtpartiet slår inn for fullt der, da sår gåsehuden gjennomgenseren på meg ihvertfall. Kontrasten og overgangen fra dyp brautende barfing og et ellevilt spetakkel til silkemyk kvinnevokal lett akkompagnert er helt fantastisk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Gerry And The Pacemakers - You'll Never Walk Alone Pink Floyd - Echoes.. Hele P.U.L.S.E, når jeg tenker meg om. Edit: Den Russiske Nasjonalsangen er også rimelig fet. Endret 19. oktober 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Pink Floyd - Echoes The Beatles - Fool on the Hill Dire Straits - Brothers in Arms Supertramp - School Fleetwood Mac - Albatross Björn Afzelius - Två Ljus Radiohead - Creep Klovner i Kamp - Damer (Go'versjonen som mange har savna) Seigmen - Hjernen er Alene deLillos - Neste Sommer DumDum Boys - Englefjes Kaizers Orchestra - Drøm Hardt (Requiem, part 1) Gåte - Storås kent - Kärleken väntar Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 av de jeg kommer på nå må det bli: Bon Jovi- livin on a prayer Manowar- warriors of the world Steve Vai- Tender Surrender Iced Earth- Devil to pay Steve Vai- Windows to the soul Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Turoboneger - Age of Pamparius Turboneger - Prince of the Rodeo Guns N Roses - Sweet Child O Mine Iron Maiden - Brave New World Iron Maiden - The Pilgrim Gluecifer - Take it QOTSA - Go with the Flow Har masse mer og ramse opp, men skriver bare noen.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Det meste av Borknagar. Enkelte sanger på Puritanical Euphoric Misanthropia-albumet til Dimmu Borgir. Mye rart av Arcturus. Manowar - Warriors of the World (united?) Arch Enemy - Enemy Within Iced Earth - Wolf Hammerfall - Head Over Heels (cover av Accept, tror jeg?) Mye rart av Ayreon Ambeon - Ashes Noe av Ulver Lumsk - Åsmund Frægdjevar (sånn det skrives?) ... Edit: holdt på å glemme Alvin Lee - The Bluest Blues ! Endret 18. oktober 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) U2 - Miss Sarajevo U2- City of Blinding Lights The Doors - Love Street Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Shine on You crazy Diamond Led Zeppelin - Communication Breakdown Jokke - Narkoman DumDum Boys - Lunch i det grønne ... og mange flere, blant annet av U2 og Pink Floyd Endret 18. oktober 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
CSM Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 In Flames - System In Flames - The Quiet Place Windir - Saknet Windir - Fagning Windir - Black New Age Children Of Bodom - Downfall Stratovarius - Black Diamond Symphony X - The Odyssey De jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Johnny Cash - Further On Up The Road Iron Maiden - The Pilgrim Iron Maiden - These Colours Dont Run Iron Maiden - Fear Of The Dark Jokke - Narkoman Edit: Metallica - Fade To Black Metallica - The Unforgiven I+II Endret 18. oktober 2006 av Fatty Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Mange egentlig. Nå hører jeg på Old Mans Child - Lord of Command (Bringer of Hate) og den gir gåsehud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg