seb_seven Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei. jeg har kjøpt en brukt mondeo med radio/kassettspiller. Denne støtter cd veksler. Jeg ønskerå spille av cd i bilen, og lurer på hva jeg bør gjøre. Jeg er grønn på bilstereo. Vil det være enklest å kjøpe en cd veksler og koble denne på nåværende spiller, eller bør jek skift hele spilleren med en cd spiller. Trenger ikke noe fancy greier. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Trenger du ikke noe fancy greier, å ikke skal utvide anlegget ditt, kan du bare satse på en cd veksler om du finner en. Finner du ikke en cd veksler, så kan du kjøpe en cd spiller. Igjen, skal du ikke oppgradere til noe annet senere kan du kjøpe di billigste spillerene til Pioneer eller Alpine. Kan kjøpe billig kvalitet istede for bare billig. Har du lyst å gjøre noe videre med anlegget, er det bare å svare så skal jeg og andre hjelpe deg videre Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 En godkjent cd-veksler koster jo rundt 1500 og oppover? Da er det jo like greit å kjøpe seg en cd-spiller spør du meg. Om Seb_seven ikke har en haug med kassetter han liker å høre på da. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeah, glemte den detaljen ja. Lenke til kommentar
seb_seven Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) He he. Ingen store planer om å dra frem kassettene.. Tror jeg går for en cd-spiller. Den som står i nå er "dobbel" størrelse. Går det evt an å sette inn et deksel desom jeg bytter den ut? Eller finnes det spillere i dobbel størrelse enda? Endret 18. oktober 2006 av seb_seven Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) du får til og med kjøpt dvd spiller med skjerm i dobbel størrelse Men hvis du drar til ford forhandleren, evt hugger, finner du sikkert ett deksel, eller et lagringsrom å ha der. Tror sikkert alle merker har noe slikt. Endret 18. oktober 2006 av Defus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå