QBab Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan noen decrypte denne stringen (Eller hva no det er for noe) over til klartekst til meg %72%6F%66%6C Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva har dette med PHP å gjøre? Det står "rofl", og er enkodet med urlencode. (Den er altså ikke kryptert for femmer'n) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 urlencode er ikke kryptering, hva var egentlig vitsen med det der? Kunne jo gitt oss noen skikkelige utfordringer Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Selv om det nok er kryptisk, er det nok ikke akkurat kryptering nei Endret 18. oktober 2006 av Ernie Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Hehe.. eg viste ikke var det var, såg bare kryptert ut. Holder på med sånn hacker jallajalla greie Men takk alikevell Lenke til kommentar
Peter Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvorfor ber du om hjelp da? Er ikke meningen at du skal klare det på egenhånd? Poenget forsvinner jo når vi løser det for deg? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Neinei. Det der var bare en liten del av oppgava. Eg måtte uansett funnet en kalkulator som hadde unescapet det. (og det fant eg forresten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå