goose Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hei. Prøvde å lete litt på nettet uten hell. Noen som vet hva er avstanden mellom monteringshullene til CPU kjøler? Kanskje dere vet hvor kan man finne slikt teknisk info? Takker Endret 17. oktober 2006 av goose Lenke til kommentar
goose Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det ingen som har et AM2 basert hoverkort som kan måle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det ingen som har et AM2 basert hoverkort som kan måle? 7092890[/snapback] Tror neppe det finnes noen her som er villige til å¨ta av CPU-kjøleren eller ta ut hovedkortet for å måle avstande mellom hullene. Lenke til kommentar
goose Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Nei, men folk kan jo måle før de begynner å montere:P Desutten det må jo finnes en side på nettet som har denne oversikten, og kanskje noen har funnet den. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ahh se hva jeg fant i bildene mine da Lenke til kommentar
goose Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Mitjmannen: Takk så mye. Husker du hvor du fant det på nettet? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan ikke huske at jeg fant det i det hele tatt Men som du ser står det 'www.DrCooling.cl' på bildet så om du sjekker der kansje. Lenke til kommentar
goose Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 hehe, så det ikke med en gang denne adressen. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå