lceman™ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Den julebrusen der er vel den mest jalla jeg har smakt! Hamar bryggeri sin er hellig! :!: 7108293[/snapback] Correctemundo. Var vel en avstemning her på hvilken julebrus som er best her i fjor, men Grans stakk selvfølgelig av med seieren fordi folk ikke eier smak, og den er over hele landet. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Joa, men sjekk åssen karen ser ut da.....narkis på julebrus....han høres ikke helt ok ut :!: Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Joa, men sjekk åssen karen ser ut da.....narkis på julebrus....han høres ikke helt ok ut :!: 7108336[/snapback] Nå må du passe deg ellers blir det - på deg Postkort ideen var da utrolig smart. Til jul skal jeg sende han et postkort med hilsen fra alle medlemmer i fancluben Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal ikke alle sende et kort hver, da? Tror det blir det beste, og jeg skal iallfall be om svar. Det hadde vært utrolig tøft. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vil også melde meg inn i fanklubben!! Takk Mannen er ganske enestående, det skal han ha. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er også en julebrus-elsker, selv har jeg ikke smakt Aass, foretrekker selv Trio Bryggeri sin fantastiske julebrus. Jeg er selvfølgelig med i klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal vi sette opp hoveedkvarter ? Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal ikke alle sende et kort hver, da? Tror det blir det beste, og jeg skal iallfall be om svar. Det hadde vært utrolig tøft. 7108392[/snapback] Jepp, oppfordrer alle i klubben til å sende postkort til han rundt juletider. Men skal sende et postkort fra hele klubben også Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Og alt skal man nå poste her inne Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 "- Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple" HAHA, snakker om å ha smaksegenskaper :!: Den tatern minner meg om en som bor 10 min unna..... Ferdig med di! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Og alt skal man nå poste her inne 7108445[/snapback] Dette er da utrolig mye bedre enn vurder ditt og tatt-trådene. Nei, dette er en av de bedre fanklubbene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Drikk julebrus fra Aas og bli som denne mannen :!: Hadde spyleveske vært rød ville han drukket den... Endret 19. oktober 2006 av darkz Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Oppdaterte hovedposten. Håper virkelig at mange medlemmer sender postkort til han Edit: Men gjør det helst mellom 20 desember og 23 Desember. Darkz: Vær så snill å slutte med nedlatende kommentarer. Endret 19. oktober 2006 av Plakkulv Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, denne mannen er jo genial! :!: Har ikke smakt julebrusen fra Aass, men etter å ha hørt den ubeskrivelige smaken, blir nok ikke livet mitt fullendt før jeg har fått hendene mine på en flaske! Skriv meg opp! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg å vil melde meg inn i denne fanclubben Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er helt med på kortideen. Han må jo bli storfornøyd med å ha så mange fan! Snakk om genial mann altså.. Han tar bare kaka og lyser opphverdagen min! :love Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er helt med på kortideen. Han må jo bli storfornøyd med å ha så mange fan! Snakk om genial mann altså.. Han tar bare kaka og lyser opphverdagen min! :love 7108724[/snapback] Så sant, så sant kjære Einar Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er også en julebrus-elsker, selv har jeg ikke smakt Aass, foretrekker selv Trio Bryggeri sin fantastiske julebrus. Jeg er selvfølgelig med i klubben. 7108423[/snapback] Jomfrusmaken kan ikke beskrives! Jeg er su for nå har ikke Aass sendt den ut i butikkene enda =(=(=(=((((( Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 AAAAAAAAAAAAAAAAEHAHEHHAHEHAHEHAHEHHAHE FYTTE FAEN! Han på Hydro-stasjonen i avishandleturfilmen i første post fyller kaffekoppen min hver dag, og han sa at han er noe av det gærneste han har vært borti. Men han virker mye fjernere her enn tidligere med den syke lattern sin osv. Sikkert medisinert godt ... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sky, han har nok drukket noe som er sterkere enn Aas julebrus ihvertfall:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå