Pentumsmart Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Syns det så ut som en polakker, jeg. Kanskje han trodde at Egil faktisk var eieren av den jakken siden han kanskje hadde stjålet den. Så løper han etter og roper "Sånn jakke har jeg også" osv. :ø Endret 20. desember 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har drukket nærmere en liter aas nå, mangler 1 liter til, og drikke like mye hver dag hele året, så er jeg julebruskongen jr. Men det kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har faktisk drukket noen flasker denne uken. Drakk nettopp en og jeg er ingen brusfan. Drikker sjeldent men blir nesten avhengig av de glass falskene. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg blir sikkert hatet i denne tråden nå, men hvordan er det mulig å drikke så mange liter av denne brusen? Den er ikke noe god engang. Smaker dritt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg syns det er kjempe godt, men hadde gått drittlei hvs jeg hadde drukket mer enn 2liter uka. Er møkka lei cola for tiden, da jeg drakk 2-3 1,5 litere ett par uker på rad. Nå drikker jeg bare Urge. Smaken er som baken Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Liker ikke Aass julebrusen så veldig jeg heller. Den er god, men jeg liker Grans sin bedre. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Elsker også jauelbruskongen, som drammenser må jeg kunne si at Aas julebrus er besst ( på glassflaske, naturligvis). Har allerede bestemt meg for en annerledes julekalender til neste år, hvor jeg hver dag etter skolen skal kjøpe meg en stor falske med julebrus! Uansett, får man svar når man sender melding til egil da? Hadde ikke han fått hemmelig nummer? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Han har ikke så veldig hemmelig nummer, det er bare å søke navnet hans på gulesider.no så kommer nummeret hans opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Stefaren min gikk på skole med han! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Han har ikke så veldig hemmelig nummer, det er bare å søke navnet hans på gulesider.no så kommer nummeret hans opp. Ja skjønner jo det, men sa han ikke på fjorårets julekalender, at han hadde skaffet seg hemmelig nummer.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stefaren min gikk på skole med han! Fett Spør han om Egil var "sånn" da også Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Han har ikke så veldig hemmelig nummer, det er bare å søke navnet hans på gulesider.no så kommer nummeret hans opp. Ja skjønner jo det, men sa han ikke på fjorårets julekalender, at han hadde skaffet seg hemmelig nummer.. Nei, tror ikke det. For du finner jo nummeret ved og søke på 1881, gulesider osv. Liker Engelsken til Egil jeg;) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Liker Engelsken til Egil jeg;) Mhm, ja den er faktisk litt bedre enn statsministeren sin Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jepp xD! Men Amerikanerne forstår jo ham! Så da er det jo greit nok! Endret 21. desember 2008 av Quakecry Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Liker Engelsken til Egil jeg;) "i will have this with me on the cartoon!" Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Liker Engelsken til Egil jeg;) "i will have this with me on the cartoon!" Det er korrekt engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå