Slettet_bruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Julebruskongen er konge :!: Add meg plis Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 virker som han får mange gaver fra fansen da, så da kan jo ikke vi være noe dårligere Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 idag viser han fram et fanbrev fra en diskusjonsside. er det fra denna? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bare for å diskutere litt om Aass julebrus, tidligere da brusen kom ut hadde den grønn kork, denne brusen var sånn passe god, men nå har et kull med hvit kork kommet i butikken, og denne brusen har utrolig god smak, en skikkelig slager....sikker på at Egil hadde likt den nye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 idag viser han fram et fanbrev fra en diskusjonsside. er det fra denna? Ja, det er det! Det var kjempeartig å se det! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 idag viser han fram et fanbrev fra en diskusjonsside. er det fra denna? Ja, det er det! Det var kjempeartig å se det! ER det det? Tenkte på det når jeg så det, men. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men, hvilken julebruskongen video er best så langt da? En av de siste episodene når han drar frem den "lytteparabolen" var jo helt hysterisk. Der tar han virkelig av med lattern :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror jeg må få tatt opp den latteren og bruke den som meldingstone. :!: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror jeg må få tatt opp den latteren og bruke den som meldingstone. :!: Værsego` julebruskongen.mp3 Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Men i helsike.... Dåååålig batteri ass!! Kanskje han ønsker seg batterilader til jul Værsego` Takk :!: Endret 22. desember 2007 av Jalladoode Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 tør ikke være med etter den fæle drømmen jeg hadde inatt... drømte at en pedo som ligna på han løpte etter meg, og han hadde den samme latteren.. uff det var fælt det-.- Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Egil er jo bare konge! Latteren hans er jo "litt" smittsom da, kul fyr... Det er godt at ikke alle her i landet er A4 mennesker, det hadde vært kjedelig. Skriv meg opp som medlem. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror jeg må få tatt opp den latteren og bruke den som meldingstone. :!: Værsego` julebruskongen.mp3 Takker, den er meldingstone på mobben min Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dagens episode var ganske lattermild må jeg si. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Julebruskongen er drit rå :-) AASS burde gi han rabatt på brusen sin, siden han sikkert har fått opp salget til AASS Julebrus ganske mye hehe. Den episoden hvor dem tester "Lydforsterkeren" når han ler, HAHAHAHA Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor var tråden stengt et øyeblikk ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Julebruskongen var inne og sjekka sikkerheten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 lol hvorfor i all verden er ikke jeg med i klubben, jeg er jo nesten en selv skreven VIP her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor var tråden stengt et øyeblikk ? Jeg sa i fra til en en moderator, og spurte hvorfor den var stengt og fikk følgende svar tilbake: " Vet ikke hva som har skjedd. Det er et problem for tiden med forumet, at det er aktivert en funksjon som stenger en tråd ved at det klikkes på mappen ute i oversikten... " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå