JohndoeMAKT Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Linker til episoder av JBK på youtube som enda ikke er frigitt av VG er og vil bli fjernet. Reaksjoner på modereringen tas som vanlig på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vil ikke si at Fredriksen foretar noen raffinert smaking akkurat, ihvertfall ser det ikke slik ut. Bælmer det i seg. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er tøft å være i rampelyset også for julebruskongen, idag forteller han om den belastningen det er å være A+ kjendis i Norge, det er ikke bare bare. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde syntes det hadde vært fett å ha han som onkelen min eller no annen slekt, konge fyr...Tenk å åpne julegaver fra han, aner jo ikke hva som er inni. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenk å åpne julegaver fra han, aner jo ikke hva som er inni. 2 år gammel julebrus Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 lurrer på om de har brukt et gamelt cola triks i den brusen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 lurrer på om de har brukt et gamelt cola triks i den brusen Haha, du sier noe der :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Gammelt cola triks, dette gjelder Egils egne kunnskaper, han har da ikke lært no triks, han digger bare julebrus, og har funnet ut aat utgått julebrus er mye bedre enn den nytappa... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Gammelt cola triks, dette gjelder Egils egne kunnskaper, han har da ikke lært no triks, han digger bare julebrus, og har funnet ut aat utgått julebrus er mye bedre enn den nytappa... Cola-trikset er at de hadde litt ekstra 'søtsaker' i colaen. Derav navnet 'Coke'. If you get my point. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åja, nå skjønner jeg, Coke....Han virker ikke helt på jorda nei Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I dag innrømte han vel dessuten at han er "klin gæren". Jeg har sansen for fyren, altså. Enig i at han hadde vært helt (julebrus)konge å ha som onkel. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hvis dere skulle hatt han som onkel innebærer at faren deres er broren hans og at dere deler samme gener og utseende som han, kanskje alle i familien hans går i sølvboblejakker, at det er en familietradisjon eller noe sånt Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Han kunne vært inngiftet, da. Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det ikke litt uetisk å diskutere en person uten hans medvitenhet, og uten at han har noen mulighet til å svare eller medvirke? Strider vel mot personvernsloven og, for så vidt... Rapportert. Har du noensinne pratet med dine venner om filmstjerner, folk fra idol, fra tv, radio, hva som helst? ja, tenk på den du, er akkurat det samme det her, fanklubber er ikke ulovlig, hvis det er negativ diskusjon kan du kalle det baksnakking, men det er ingen lov mot det heller, hadde mr. julebruskongen ikke villet komme på tv o.l hadde det bare vært å si nei, men hvis du har fulgt med så syns han at det er gøy Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Julebruskongen Egil er knall, pleier å se på julekalendern hans hverdag på vg tv Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 imorgen drar han frem det berømte bassenget , happy happy joy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Husker den samme pappegøya fra da jeg var liten, den var veldig morsom da ihvertfall. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 imorgen drar han frem det berømte bassenget , happy happy joy jeg så det ! Haha det blir konge! Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er nyskjerrig jeg. Er det noen som kan bekrefte at han er i jobb? Hva jobber han med? Kollegaene hans må jo vri seg av latter hver eneste dag. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er han ikke lastebilsjofør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå