Melisma Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Må innrømme at han ser ganske tøff ut! Hadde jeg vært mann, så ville jeg sett ut som han :!: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) yikes, da tør jeg ikke tenke på hvordan du ser ut Men uansett, Julebruskongen er drit tøff Endret 4. desember 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, la oss sende ett stort julekort med alle navna våres på Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Merkelig at han ikke har vært på "Norges Herligste". Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, la oss sende ett stort julekort med alle navna våres på Stort julekort, ja. Alle navnene våre, nei. Kan bare skrive "hilsen oss fra diskusjon.no" eller noe. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så vidt jeg kan skjønne ut fra førstepost har det hele tiden vært planen å sende et julekort til Julebruskongen fra alle i denne tråden. Det står også at alle oppfordres til å sende ham julekort på egen hånd, og det burde man jo selvsagt gjøre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 yikes, da tør jeg ikke tenke på hvordan du ser ut hahaha.. nei, mente jo at hvis jeg kunne velge hvordan jeg skulle sett ut som mann, så ville valgt julebruskongens utseende.. enten han eller Atle Antonsen bare jeg ville blitt kalt julerus-kongen eller noe sånt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så vidt jeg kan skjønne ut fra førstepost har det hele tiden vært planen å sende et julekort til Julebruskongen fra alle i denne tråden. Det står også at alle oppfordres til å sende ham julekort på egen hånd, og det burde man jo selvsagt gjøre. Hadde vært mye tøffere med et gigantisk, kollektivt kort fra alle sammen. Blir liksom lagt litt mer merke til enn slike anonyme A5 kort med "God jul, hilsen *" på. Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Latterbruskongen videoen min ble fjernet fra youtube pga noe copyright greier med Arsenal dvden jeg la ut, så skal prøve å få inn den på nytt, samt alle de nye fra i år EDIT: Da var den oppe: http://www.youtube.com/watch?v=6lGjM-sZs7U Endret 4. desember 2007 av MovieGuy Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Haha, skikkelig bra med den julekalenderen på Vg haha. egil er sjefen Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 han bør nesten ta en test nellom 1,5 l plast og 0,33 glass? hvem synes dere er best ? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har enda ikke funnet Aas julebrus i butikkene Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hvor da ? er jo mye ute nå.. spør i butikken håper det ikke skjer som i fjor da det var tomt for julebrus over alt før den 20. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg sliter også med å finne Aass Julebrus. Har faktisk aldri smakt den. Jeg sverger til Hamar Julebrus, men må selvfølgelig smake Aass. Det er nok ikke uten grunn at han drikker så mye. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 dere oslo folk får ta dere en tur til drammens området men jeg har hørt at det er aass julebrus i kiwi butikker i oslo Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sølvjakkene synger julen inn...! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lo litt av det ordspillet der selv. De var uansett bedre enn de småguttene i Sølvguttene Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Argh ... Finner ikke Aass julebrus i noen Oslobutikker, noen som har sett noe? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fant ikke på Kiwi heller sist jeg var der (1 uke siden) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Latterbruskongen videoen min ble fjernet fra youtube pga noe copyright greier med Arsenal dvden jeg la ut, så skal prøve å få inn den på nytt, samt alle de nye fra i år EDIT: Da var den oppe: http://www.youtube.com/watch?v=6lGjM-sZs7U MOVIE GUY. last opp helikopter filmen av Egil please ! Hehe, du har lasta den opp her før, men nå er den borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå