Melisma Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SÅ på episode 1 og 2 nå. FY faen for en kar! lattern er jo helt sjukt ute av kontroll. Hæ? Overdriver du ikke litt vel mye nå? Har fortsatt ikke set noe av han som er morsomt, han er bare helt vanlig. Tror kanskje det er litt "in" å like han jeg da men.. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Å like denne julekalenderen (og de andre videoene med Fredriksen) forutsetter jo at man klarer å le AV folk. Det er det ikke alle som har like stor sans for, men jeg mener at det er helt greit i denne sammenhengen, siden fyren faktisk legger opp til det selv. Og alle har selvsagt ikke samme form for humor. Jeg for min del er blant dem som synes det er fantastisk underholdende å lese Wikipedia-artikler som denne her, som handler om det som en gang var verdens mest isolerte tre, i Sahara-ørkenen. Da sier det seg jo selv at det er artig med en mann som Fredriksen - han er også litt "utenom det vanlige", på sin måte. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg ler meg skakk av Team Antonsen, Espen Eckbo, Henrik Elvestad osv.. Nei, Narkis Jarle vinner over Julebrus kongen når som helst Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Men det er skuespill. Egil Fredriksen er faktisk en kar som lever sånn som dette Endret 2. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, enig! Det er så kostelig at dette faktisk er en reell person (selv om Jarle også er helt konge, for all del). Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Men det er skuespill. Egil Fredriksen er faktisk en kar som lever sånn som dette Er ikke dette en selvmotsigelse? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Men det er skuespill. Egil Fredriksen er faktisk en kar som lever sånn som dette Er ikke dette en selvmotsigelse? Nei, jeg rpatet ikke om at julebruskongen var skuespill. De navnene som Melisma ramset opp driver skuespill Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Haha, julebruskongen er virkelig konge, også når det gjelder sikkerhet. Tror det systemet må være noe av det mest unødvendige jeg har sett. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Unødvendig? Det fungerer åpenbart utmerket, da - han har jo aldri hatt innbrudd. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Unødvendig? Det fungerer åpenbart utmerket, da - han har jo aldri hatt innbrudd. Aldri hatt innbrudd vi heller, vi låser døra. Mye lettere Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lystig fyr må jeg si. Han virker litt gjæærn Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Digger den boblejakka hans. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Haha, her har vi kanskje norges mest gale person. Håret, jakka, lattern pluss det faktum at han drikker opp mot 800liter julebrus i året gjør han til noe som fatkisk er verd å bruke noen minutter på å se på. Men hva i helvette er all sikkerheten for? Redd for at noen skal komme å stjele julebrus, så han ikke får sine 2 daglige liter? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det får vi kanskje svar på utover i julekalenderen, åpenbart mye rart i det huset, som han har lyst til å passe på Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi skulle ikke sendt julekort til vår sølvkledde venn? En kollektiv julekortforsendelse fra oss på forumet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Og jeg tilber julebrus kongen som bruker så mye penger på julebrus.... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Er så bra når sikkerhetskoden blir sensurert første gang, men på replay så ser man at han trykker null lett XD Men han skulle drukket Ringnes da:( Endret 3. desember 2007 av Yoghurtz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ringnes? Bare fordi du tilfeldigvis liker det best? Pøh. Ikke si det til en drammenspatriot som meg ihvertfall. =P Vi er stolte av Aass, og Julebruskongen! Rignes er for kjedelig i smak. Endret 4. desember 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Rignes smaker smelta seigmenn.. Æsh. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Knallbra idè Fargoth! Kunne du tenke deg å skrive et utkast? Endret 4. desember 2007 av Futtlur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå