Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Han er genial. Noen venner av meg kjøpte noen liter hos han her. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jajaja!! Etter inside information skal AASS Julebrus bli sendt ut til butikker og forhandlere i løpet av neste uke! GLEDER VI OSS?? JA! Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå sitter jeg her og drikker julebrus så det holder, venter bare på ny video av kongen selv....det MÅ jo komme en i år også? ellers blir det en stusselig jul. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 "Ette at brusen er gått ut på dato så eren dobbelt så god" Genial kommentar.. Artig kar dette her, ingen tvil om det.. God idé å sende postkort til han..! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 "Ette at brusen er gått ut på dato så eren dobbelt så god"Genial kommentar.. Artig kar dette her, ingen tvil om det.. God idé å sende postkort til han..! Den er god da den har gått ut på dato, smaker litt annerledes. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Julebruskongen skal ha julekalender på vgtv Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skriv opp meg òg på lista! Hm, eg trudde då eg hadde "meldt meg inn" ein gong tidlegare ... Jaja, det er aldri for seint å byrja hylle jolebruskongen. Etter å ha sett den videoen med bassenget i kjellaren, som var ny for meg, har eg eigentleg berre eitt å seia, og det er at mannen er spik hakke galen. Kva i all verda var poenget? Kven ER det eigentleg som har eit oppblåsbart basseng til seks (eller var det åtte?) personar i kjellaren? Korleis fekk han vatnet ut att? Og nok ein gong - kvifor? Det er vel ikkje mogleg å ikkje elske ein kar som Fredriksen. Eg lyt vel mest sende han eit kort, eg med. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når kommer Aas julebrus ut i butikkene? Har ikke sett den noe sted foreløpig... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dette må jeg selvfølgelig være med på. Julebruskongen er legendarisk! Husker han fra 2006! Sign me up, I'm in. yess! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skriv på meg også. Jeg skal nok også sende han et julekort. Hva skal det stå på det mon tro? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Julebruskongen skal ha julekalender på vgtv gleder meeeeeeeeeeeeg! julen er redda! når de sender barnas superjul på tv så er dette en god erstattning Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe, dette var glad nyhet. Ler bare jeg ser fyren. Hvor har det blitt av alle de gamle klippene av han da ? Hvor han bader i iskaldt vann osv. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe, dette var glad nyhet. Ler bare jeg ser fyren. Hvor har det blitt av alle de gamle klippene av han da ? Hvor han bader i iskaldt vann osv. alt ligger på youtube.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe, dette var glad nyhet. Ler bare jeg ser fyren. Hvor har det blitt av alle de gamle klippene av han da ? Hvor han bader i iskaldt vann osv. mener de lå på youtube. sign me up! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har lagt t en ny video av Egil nå:Egil Fredriksen Setter igang igjen link: http://www.youtube.com/watch?v=klA6z5RtlAw Detta skal fly å hente øl til meg xD Kan du legge ut denne igjen det står ''This video has been removed due to terms of use violation'' Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 gleder meg til å se gjennom videoene etter skolen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har ikke sett denne tråden før, count me in ^^ Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 snart så begynner julekalenderen, begynner å bli en bra juletradisjon dette å hylle julebruskongen hvert år Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Første episode av Julekalenderen er ute på VGTV. Den mannen er gal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå