teoball66 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 konge!! vi digger lulebrus kongen ja! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Julebruskongen har vunnet livet og håret. Lenke til kommentar
lefsaker89 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 julebruskongen er uten tvil en av norges mest fargerike personer!! Han sprudler som julebrus! Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjedet meg litt så jeg lagde en video om lattern til julebruskongen og uppa den på youtube;P Link: http://www.youtube.com/watch?v=cZLOVsjTsvs Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har posta komment, og rata! ^^ Bra film, men du skulle tatt noen klipp fra da han bader i bassenget sitt i kjelleren. Mener jeg kan huske at det var noen gullkorn der ^^ Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har posta komment, og rata! ^^ Bra film, men du skulle tatt noen klipp fra da han bader i bassenget sitt i kjelleren. Mener jeg kan huske at det var noen gullkorn der ^^ 7667673[/snapback] Jeg prøvde, men jeg fikk ikke lagt de til i movie maker`n ellers hadde den nok blitt lengre og bedre..... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg må ærlig si at jeg gir nesten 100% faen i hår og sånt, men en ting er sikkert... Mannen der har det styggeste fjestet og håret i hele verden. Han ser jo faen meg full ut på julebrus Æsj *poke* tihi *poke* æsj *poke* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 han her er værre på alle måter vil jeg si da.. Eller stiller de opp likt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Lurer på hvor lang tid det tar før julebruskongen dør av en eller annen form for underernæring. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Lurer på hvor lang tid det tar før julebruskongen dør av en eller annen form for underernæring. 7672996[/snapback] HÆ!? Er ikke julebrusen tilsatt alle essensielle vitaminer og mineraler? Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg har vel ikke spist noe sunt på flere år selv og har ingen problemer i det heletatt, er også akkurat der jeg skal være i vekt i forhold til høye =) men er nok ikke så sunn innvendig Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han dør ikke av underernæring så lenge han spiser/drikker spiser andre ting ved siden av. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har selv hamstra 3,5 liter AASS Julebrus Drakk det i fjor sommer også.. Det var digg! Kald julebrus midt på sommeren! =D Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han dør ikke av underernæring så lenge han spiser/drikker spiser andre ting ved siden av. 7682572[/snapback] Han drikker bare julebrus da... Vi vet dessverre ikke hva han spiser, men mora lager nok mat til ham Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja den mannen der har levd et godt å sunt liv.. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja den mannen der har levd et godt å sunt liv.. 7685296[/snapback] Ja han kunne definitivt stilt opp i enhver reklame for helsekost o.l. Lenke til kommentar
patham Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det var så bra. Han har jobba i tollpost og kjenner noen som jobba med han da jeg har jobba på tollpost selv. Han er en skikklig orginal fyr. Mye bra historier om han . Men ikke et vondt ord om han. Julebruskongen Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Lurer på hvor lang tid det tar før julebruskongen dør av en eller annen form for underernæring. 7672996[/snapback] Det eneste nærliggende helsemessige problemet ved høyt brusinntak er vel økt fare for å anlegge diabetes, overvekt og råtne tenner. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ingen slår julebruskongen! He is da best :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Lurer på hvor lang tid det tar før julebruskongen dør av en eller annen form for underernæring. 7672996[/snapback] Det eneste nærliggende helsemessige problemet ved høyt brusinntak er vel økt fare for å anlegge diabetes, overvekt og råtne tenner. 7687001[/snapback] Tipper han har 2/3 der.. Overvekt blir han ikke å få.. det er han ikke enda, og tror ikke det skjer med han heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå