Simon Aldra Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 VG Nett hadde med en flaske med julebrus fra Hamar Bryggeri slik at Egil Fredriksen skulle få smake en annen populær variant. Men dommen var nådeløs. - Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple. Og så er den brun. Julebrus skal være rød, slår Fredriksen fast. Etter den kommentaren der, kan han få brenne i helvete for min del 7096660[/snapback] Den beste julebrusen er uansett den brune pærebrusen fra Ringnes med nisse på i glassflaske. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Se også filmen der han går inn på to besinstasjoner å kjøper alle eksemplarene av Drammens Tidende, og ber den som jobber der om å sjekke på side 3 der det står om han. 7096691[/snapback] Link plixx! Eller er eg blind ja? Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ber nå om at moderator lager poll om folk synes han er genial eller insane^^ Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Vis noen har filmer/bilder av dem så post dem her eller send PM, trenger mer til fanklubben Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ber nå om at moderator lager poll om folk synes han er genial eller insane^^ 7097099[/snapback] Tror også det finnes ein mellomting der. Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ber nå om at moderator lager poll om folk synes han er genial eller insane^^ 7097099[/snapback] Tror også det finnes ein mellomting der. 7097114[/snapback] Mulig det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vill også ha poll. Stå på Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vill også ha poll. Stå på 7097174[/snapback] Takk for støtten Hadde et prosjektt på skolen for en stund siden hvor vi hadde om Egil Fredriksen, så vi ringte og pratet med han faktisk Vi hadde snakket med ordføreren herfra som syntes at han var et dårlig eksempel for unge med å kjøpe så mye brus. Så fortalte vi dette til Egil og han lo og inrømmet at han kanskje var et dårlig eksempel for tjukke barn. Men han skulle drikke like mye i år og :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Han er nok ein likandes kar Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Dette må jeg være med på! Julebruskongen er Norges nasjonalskatt nummer 1! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Julebrus er digg da<3 Vil og være med i fancluben Lenge leve Julebruskongen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ingen jul uten julebrus, count me in the club! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Faen, glemte å kjøpe en julebrus idag... Det er alltid like ekkelt hver gang jeg ender opp med en flaske i håp om at de nå har laget en Julebrus som smaker noe annet enn mystiske kjemikalier, men jeg har faktisk ikke smakt Aass varianten. Aass har jo noe av norges aller beste øl, så kanskje julebrusen deres ikke er så verst heller? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan jeg og være med?? :!: :!: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Beste julebrusen er helt klart den oransje julebrusen fra TRIO! .. I Skien! Mmmmm. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 VG Nett hadde med en flaske med julebrus fra Hamar Bryggeri slik at Egil Fredriksen skulle få smake en annen populær variant. Men dommen var nådeløs. - Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple. Og så er den brun. Julebrus skal være rød, slår Fredriksen fast. Etter den kommentaren der, kan han få brenne i helvete for min del 7096660[/snapback] Julebrus skal jo for svingende være rød!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tullball, den røde julebrusen smaker jo bare eventyrbrus. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Rødbrus er ikke det samme som julebrus. Meg om det, sign me up for da club! Denne mannen er et geni, det er bare vi som ikke forstår det enda. Om 200 år kommer han til å være skolepensum. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Beste julebrusen er helt klart den oransje julebrusen fra TRIO! .. I Skien! Mmmmm. 7098119[/snapback] Æsssjjjj. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Count me in! Will støtte en slik weirdo som dette ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå