mikaragua Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hvem er det han snakker med på slutten av den videoen, forresten? Tydeligvis noen som lurer på hvorfor han holder på og stønner og bærer seg nede i kjelleren.... 7530956[/snapback] Jeg tipper mora, som samtidig skulle si ifra om at det var middag. Åja, er du sikker, Plakkulv? Endret 18. desember 2006 av Redline Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Gi mannen et stort kontor! Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Julebruskongen på 1.plass nå =) foran "Mira viser rumpetrikset" helt sjukt morsomt å se interessen for denne mannen =) http://lister.vg.no/?do=show&id=1091 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Egil topper listen nå, mye takket være meg. Har selv gitt ham over 300 poeng nå, og vil oppfordre flere til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hadde kanskje stemt mira om a var naken....men takket være at egil ser så kul ut (minner meg om en lokal raring i traktene) så fikk han min stemme :!: Og han trenger ikke refleks vest, siden jakka hans synes så enormt godt Endret 19. desember 2006 av darkz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 HAhehahe såg nettopp VG innslaget..herlige saker Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Han er kongen.. Hadde vært en ære å være med på klubben! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Egil topper listen nå, mye takket være meg. Har selv gitt ham over 300 poeng nå, og vil oppfordre flere til å gjøre det samme. 7534219[/snapback] Jeg stemte på rumpetrikset til Mira, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Utrolig lite morsom og vanvittig trasig fyr. Skjønner ikke at folk gidder å bry seg om han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Utrolig lite morsom og vanvittig trasig fyr. Skjønner ikke at folk gidder å bry seg om han. 7538900[/snapback] Slike innlegg kan man klare seg uten i "Julebruskongens Fanclubb!". Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Han filmet jo selv også....gleder meg virkelig til å få sett det..... kommer vel på youtube en gang i jula =) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Her sitter jeg, og leser på vg.no.. Også kommer jeg over julebrus kongen atter engang.. Jeg får veldig lyst til og se filmen, men sitter her med en kompis som aldri har hørt om julebrus kongen før Haha, vi slo rett på 1 episode det vil si selve julebrus smakingen.. Begge lo godt, og så søkte vi opp julebrus kongen på google og kom over det med bassenget.. Dette må være noe av det mest hysterisk morsomste lættis greia jeg har sett i hele mitt liv! høres jo regelrett ut som om selveste egil kommer idet han "puler" bassenget Dette var genialt, hvis noen får flere filmer av denne karen, håper jeg de blir lagt ut her Ps.. sølvjakka var sjarmerende.. Jo og en ting til, ler jo så mye... HVem i huleste var personen som ropte? Modern? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det hadde faktisk vært moro å vite hvor lang tid han brukte på å pumpe opp det bassenget med den fillepumpa der. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det hadde faktisk vært moro å vite hvor lang tid han brukte på å pumpe opp det bassenget med den fillepumpa der. 7547085[/snapback] Mener og huske han sier 3-4 timer i videoen. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er ikke sikker om den er postet, men "Julebruskongen" sa jo at han likte fotografering og filming. Bildene hans på VG selfølgelig... http://www.foto.no/cgi-bin/bilder/vis_foto...?brukerid=22456 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Han liker natur! Dessuten var ikke de bildene så gæren! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Det der er vel ikke 'vår' Egil Endret 22. desember 2006 av Jalladoode Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vel! Har alle forumtrollene i denne tråden send julekort til han? Ellers blir det permaban.... Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Vel! Har alle forumtrollene i denne tråden send julekort til han?Ellers blir det permaban.... 7558100[/snapback] Hehe skal sende mitt i dag jeg, ble litt for sent, men men Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vel! Har alle forumtrollene i denne tråden send julekort til han?Ellers blir det permaban.... 7558100[/snapback] Det er sendt julekort fra oss på FFF.diskusjonsforum.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå