Vice Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tar meg friheten og henter denne stolte lille hyllesten fra en annen tråd: Fantastisk mann! Menn som han vekker til live følelser hos meg, som jeg aldri trodde jeg hadde. Det nydelige silkemyke håret hans, med en gråtoning fra en drøm. De deilige bena hans som drypper av vann etter hans sprudlende tur i bassenget. Og latteren hans da, latteren. Jeg vil ikke snakke om latteren... Jo jeg vil snakke om latteren hans. Sprettende toner som hikstes ut fra den fortryllende ganen. Leppene hans former lydene haha og hehe, og ikke minst hihi. Å som jeg drømmer om Julebrusmannen! Ps. Videoen var ikke så værst den heller. 7001097[/snapback] Og som jeg kommenterte tidligere: Dette oppsummerer nok fint de aller flestes forhold til Julebrusmannen. Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Heia..! Egil Fredriksen er den fineste i verden! Han reddet Aas julebrus.. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg liker også julebrus, men det her er litt vel ekstremt. Men all ære til mannen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 For en genial tråd om en genial mann. Kan ikke skjønne annet enn at han er fullkommen. Fin klesstil, frekk frisyre, han har alt. Filmen med badebassenget er villt morsom, så den 3 ganger i går Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kul han ;p eneste dumme er at han synes julebrusen fra Hamar bryggeri smaker spylerveske.. Noe han bare sier for at "Aas julebrus er best".. INGEN ting slår julebrus fra Hamar... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 er greit nok at han synes denne er best, men å dermed synes at ALLE andre er udrikkelig dritt blir for dumt... er bare den julebrusen som er god... personlig liker jeg best den brune brusen på flaske, men driker også Aas julebrus, er god den også *må kjøpe huske å julebrus etter jobb i dag* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Julebrus skal ikke wastes hele året. Bare i jula! fanden og! Fyren er ekkel i tillegg! Aldri om jeg blir med i fanklubben! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Count me the fuck in! Mannen er genial, spesiell badevideoen. <3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Blir så stolt av å bo i Drammen når jeg ser han karen! Meld meg på! =) Er ganske enig med konge når det gjelder "julebrusen" fra Coca-cola. Vil du ha sukkersjokk, så værsågod! Nei, Aass er Drammens stolthet og julebrusen deres er og blir den eneste i mitt hjerte! =D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Han var stilig før, nå er han bare en liten oppmerksomhetskåt mannsling. Endret 18. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Count me the fuck in! Mannen er genial, spesiell badevideoen. <3 7095503[/snapback] Herlig latter underveis var det også! Såg ut til å kosa seg med sin egen lille galskap Lenke til kommentar
StianBJ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Julebrus kongen, mitt idol:D Sleng meg med i klubben Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ta meg også med i klubben:) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Så bassengfilmen nå .... trist Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 VG Nett hadde med en flaske med julebrus fra Hamar Bryggeri slik at Egil Fredriksen skulle få smake en annen populær variant. Men dommen var nådeløs. - Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple. Og så er den brun. Julebrus skal være rød, slår Fredriksen fast. Etter den kommentaren der, kan han få brenne i helvete for min del Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Se også filmen der han går inn på to besinstasjoner å kjøper alle eksemplarene av Drammens Tidende, og ber den som jobber der om å sjekke på side 3 der det står om han. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 For en fyr! Må flire høyt hver gang jeg tenker på han. Stakkars fyr. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vil være med i klubben! Har fulgt med på julebruskongen siden han først ble omtalt i media . Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har skrevet innlegg her før men gjorde det vel ikke klart, så her kommer det. Jeg vil melde meg inn i Julebruskongens Fanclub Takk Lenke til kommentar
MD- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Han julebrus kongen er jo helt syk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå