Khaya Ivorensis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hysterisk genial mann, vi trenger flere litt orginale folk i verden . Count me in on the fanclub! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg presenterer til dere: Super-Egil! EDIT: Den ville ikke den, nei. Får laste den opp på Imageshack. EDIT: Trenge visst bare en resize. Endret 24. oktober 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Da er jeg på lista ser jeg Btw: Det hadde vel ikke gjort noe om du la alle bildene i en spoiler? Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Etter mye kritikk på grunn av Egil bildene ser jeg nødt til å fjerne dem. Jeg vil be moderator om å sette opp en poll om dere vil ha det tilbake. Interessen har godt langt over hva jeg hadde forventet og det begynner å gå over streken. Tråden kan virke som en latterligjøring av vår mann, Egil. Derfor fjernes bildene til pollen er ferdig. Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er veldig trist å høre! Vi setter så stor pris på Egil at vi ser på bildene som en hyllest. Vi vil alltid se opp til Egil.. Egil er kongen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Veldig trist og høre, indeed. Det er en ren hyllest for Egil Fredriksen, og ingenting mer. En ren hyllest folkens! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 dette er en trist dag for alle parter! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Når moderator får satt opp poll for vi se om flertallet er for eller i mot. Vinner for kommer bildene tilbake. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jaja, er vel alltid noe oversensitive typer der ute som skal begynne å bable/klage over ting på andres vegne. En av trådens aller første poster var jo dessverre av slik karakter.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Legg bildene inn på et annet, mer liberalt forum. Eller ei webside. Problem solved. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ...eller bare i spoilertekst? Edit: Går vel ikke når man uploader det? Endret 24. oktober 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Etter mye kritikk på grunn av Egil bildene ser jeg nødt til å fjerne dem. Jeg vil be moderator om å sette opp en poll om dere vil ha det tilbake. Interessen har godt langt over hva jeg hadde forventet og det begynner å gå over streken. Tråden kan virke som en latterligjøring av vår mann, Egil. Derfor fjernes bildene til pollen er ferdig. 7138609[/snapback] Ser meg i grunn enig i dette, og selv har jeg laget en god del bilder. Selv om jeg syns bildene er hysterisk morsomme, kan det likevel bli for mye av det gode! Men hvis bildene kommer tilbake (og det håper jeg virkelig), er det en god idè å legge dem i spoiler! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Etter mye kritikk på grunn av Egil bildene ser jeg nødt til å fjerne dem. Jeg vil be moderator om å sette opp en poll om dere vil ha det tilbake. Interessen har godt langt over hva jeg hadde forventet og det begynner å gå over streken. Tråden kan virke som en latterligjøring av vår mann, Egil. Derfor fjernes bildene til pollen er ferdig. 7138609[/snapback] Ser meg i grunn enig i dette, og selv har jeg laget en god del bilder. Selv om jeg syns bildene er hysterisk morsomme, kan det likevel bli for mye av det gode! Men hvis bildene kommer tilbake (og det håper jeg virkelig), er det en god idè å legge dem i spoiler! 7141171[/snapback] har sendt pm til mod og bedt om poll. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Intensjonen var vel kun å ha det litt morro, men mulig det ble i meste laget. Men jeg kan egentlig ikke se at et demokratisk Ja/Nei skulle ha noe mer å si - det eneste må jo være vedkommede selv ^^ Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Beste julebrusen er helt klart den oransje julebrusen fra TRIO! .. I Skien! Mmmmm. 7098119[/snapback] Jepp ingen som slær gromsuten frå telemark Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Han var bøs. Bekrefter alle mine fordommer om folk fra drammen (neida ). 7099763[/snapback] Så alle menn som bor i drammen er ikke som han det var nytt for meg, trodde alle men i drammen vart som han jeg Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Men taså meld av meg da, har ikke bedt om å få være med i noen fanklubb jeg. Så ellers takk. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hadde vært morsomt hvis Egil hadde blitt invitert til ett eller annet talkshow, som Senkveld, Rikets Røst o.l! Hadde vært bra om han ble litt mer omtalt i meida. Kanskje man skal tipse Tv2 ........ Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hadde vært morsomt hvis Egil hadde blitt invitert til ett eller annet talkshow, som Senkveld, Rikets Røst o.l! Hadde vært bra om han ble litt mer omtalt i meida.Kanskje man skal tipse Tv2 ........ 7147593[/snapback] hvorfor? han har ikke noe spesielt som er av almenninteresse, med mindre du mener han bør vises fram slik at folk kan le av han rare mannen med sølvboblejakke og rart hår. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hvorfor? han har ikke noe spesielt som er av almenninteresse, med mindre du mener han bør vises fram slik at folk kan le av han rare mannen med sølvboblejakke og rart hår. 7147785[/snapback] Akuratt slik denne tråden er. Skjønner ikke hvorfor den ikke har blitt stengt for lenge siden, er jo direkte mobbing av mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå